Pazartesi, Şubat 13, 2006

YENİ BLOG

İnternet yayıncılığı hayatıma bir kilometre taşı daha koymayı pek bir uygun gördüm, görmekle kalmadım, kişiliğimin en dikkat edilesi yanı olan girişimciliğimi de ortaya koydum. Öteki blogumda, ki en güzide blog benim blogumdur, istediğim gibi şımaramadığım, atıp tutamadığım için, böyle bir yer vücuda getirdim. Bir de tabii güzide okul arkadaşlarımla itiş kakış hallerimizi, öyle çok ziyaretçisi olan, öyle beğenilen, öyle övülen bir sitede gözler önüne sermeyi uygun görmedim. Burada sereyim dedim, iyi de yaptım.Bir takım konularda bir takım görüşlerim var, ki kitap yazsam bunları içeren, bestseller olması işten değil, sizinle paylaşacağım sevgili yandaki Dört Göz arkadaşlarım. Şimdi acilen mal beyanı için sobelenmeyi bekliyorum. Sobelenmeden yazmayı gururuma yediremediğimden asla değil, yedirememiş olsam H.T.'ye "Sen yaz beni de sobele, taam mı?" demezdim çünkü, bu şereften sobeleyecek olan arkadaşı mahrum bırakmak istemediğimden. Evet bekliyorum!!!

5 Yorumcuk:

At 2/13/2006 11:09 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

geliyo geliyo geliyooo

 
At 2/14/2006 4:29 ÖS, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

Hadi hayırlı ve de uğurlu olsun.

Minik bir düzeltme N.T.'ye tıklattığımda açılması gereken kişinin blog'u açılmıyor bilgine...

 
At 2/14/2006 6:14 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

He biliyom ben özellikle öyle yaptım, U.B.Y. nin çift kişilikli olduunu vurgulamak için.

 
At 2/15/2006 10:56 ÖS, Blogger uNut Şu ahkamı kesti...

kırmızı kurdelisini kimkesti buranın...bis nie davetli deildik...
birden fazla kişiliğim olduğu doorudur!!!

 
At 6/11/2008 9:22 ÖÖ, Blogger Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com Şu ahkamı kesti...

2 senelik blog da pek nadir bulunuyor canım bu devirde...

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa