Çarşamba, Şubat 06, 2008

Hop HOp HOP

Çekildi acımadı öyle mesudum kiğğğğğ....

3 Yorumcuk:

At 2/06/2008 7:18 ÖS, Blogger pass Şu ahkamı kesti...

e hadi geçmiş olsun şekerim. :)

 
At 2/11/2008 6:26 ÖS, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

hadi gözün aydın. :)

 
At 2/11/2008 7:03 ÖS, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

Bir kaç dişi eksik Gökçen, geçmiş olsun :P

Ama keşke bana bir danışsaydın diyorum şimdi. Konuyla ilgili çok faydalı tavsiyelerim elbetteki olacaktı.

Benim gecikmiş tavsiyem:
Belki duymuşsundur ama bir de ben söyliyeyim, piyasada morfinsiz ve acısız, hipnozla diş tedavisi yapan mahir diş hekimleri var. Doktor koltuğunda, senin yapman gereken, dişin acımayacak diyen doktora inanmak.

Şu an için, bir dahaki sefere bu tavsiyemi değerlendirmeyi unutmamanı ümit etmekten başka yapcek birşeyim yok.
(inşallah bir dahaki sefer olmaz tabi)

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa