Pazartesi, Haziran 02, 2008

PUZZLE OLAYI

Puzzle yapmayı ben çok ama çok severim niye biliyo musunuz, çünkü puzzle yaptıın süre içinde tek derdin "bu parça nerenin ki acep" olur, başka hiç bişi düşünmezsin, düşünürsen yapamazsın zaten. Ondan beyin sifonu gibi bi aktivitedir. Kafayı güzelcene temizler boşaltır. Sonucunda da süper düper bi eser çıkar ortaya sonra sen de sevinirsin.
"Okul kapanınca" başlığı altında bi ton aktivite buldum kendime. Büyük bi kısmı delirmiş ev hanımı hobilerinden. Bakınız mesila, kıymetli cücük evimin salon duvarına çeşitli Venedik maskeleri yapmayı planlıyom 8-10 çeşit. "Behey cahil hayatında venedik mi gördün ha keza venedik maskesi" diyecek olan kendini bilmezlere de seslenmek isterim ki internet denen bişi var. Gitsem de aynı yerleri görücektim zaten. Ha keza maskeleri. Neticede kendime 8-10 form indirdim netten yapıcaam şekillere. Şimdi hobicik sitelerinden kalıp ve ceramofix araştırıyom. Son yediğim Shobbo.com kazığından sonra kapıda ödeme sistemi olmayan hiç bi internet sitesinden alışveriş yapmıyom. Shobbo.com dolandırıcıdır, ne ürünü yollar ne paranızı verir. Biz yasal yollara başvurduk. Siz de öyle yapın derim helbet ki shobbo dan kazık yiyenlerdenseniz.
Neyse venedik maskesi hobimi bi hale yola koyduktan sonra tatilde yapılcaklar listemin ikinci sırasında, polimer kil ile heykelcikler ficuda getirmek yer alıyor. Polimer kilim hazır, istim üzre bekliyorum.
Üçüncü sırada ne var tahmin etmişinizdir herhalde ama gene de söyliyim, yapboz. Tamatak dört çeşit aldım dur göstercem bi saniye, bak okuyucu şindi, şu, şu , şu ve şu. Pek perili dimi? Olsun severim. Bu adamın sürrealist çizimlerine hastayım zati ben. Adam da James Christensen. Chemist yapbozunu da alıcam sonra yapıp Betül dünya güzelime vericem. Kimyacı bi bebek o da ondan.
Sonra dördüncü aktivitem kitap yazmak. Evet evet kitap. roman yani. Başladım bile, olay kurgusunu filan oluşturdum, bi "fill in the blanks" olayı kaldı. Nası çok havalıyım demi "olay kurgusu" derken?! Görceksiniz çok satan olcak kitabım, aşk, seks, intikam, entrika ne varsa basıcam içine. "Aldatma" isimli, "kiminle yatsak acaba" konulu edebi eser türünden iyi olur ben eminim.
Bitti mi kıymetli okuyucu, bitmedi hayır. Kıymettar beyim ikimizin kilosunun ortalama üç Afrikalı aileyi tartacağı gerçeğinden ve kendinin profesyonel bisikletçilik geçmişinden yola çıkarak, heybetli ebadımızı taşıyıp da sesini çıkarmayacak, sağlam, gözü pek birer biziklet edinmemize karar verdi. Karar verdiği yetmedi hayata da geçiriyor bugün itibariyle. Böylelikle beyim ve ben ve bittabi bisikletlerimiz hep birlikte arabayla bi yerlere gidip o bi yerlerden bizikletle dönmek suretiyle spor yapıp zayıflamış olacağız. Bu planı sevdim ben bikooz kendisi de ben de iştahtan yana hiç eksik olmayan insanlar olduumuzdan, evde oturduğumuzda günlük aktivitemizin büyük bi bölümünü bişiler tıkınmak oluşturuyor. Planın tek aksayan yanı benim bisiklete binemiyor oluşum, ne güzel demi. Binemiyor derken üzerine tırmanamıyor demek istemiyorum helbet, demek istediim sürmeyi bilmiyor oluşum. Allah büyük kıymettar okuyucu, bi şekilde onu da sürmeyi öörenicam.
Diğer planım da 33 ümün baharında en sonunda araba sürmek denen işi öğrenmek. Öörenicem lan çok kızgınım bu konuda evet bu yaz bu araba işini bitiricem.
Daha planım var da ayıbolur şimdi hepsini yazmiyim. Nası okuyucu, görmemişin yaz tatili olmuş çekmiş aktiviteye bağlamış atasözünün hakkını verebilecek miyim sence?

12 Yorumcuk:

At 6/04/2008 5:39 ÖS, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

pek aktivite insanı gördüm seni, kolay gelsin sana.
araba kullanmak mevzusuna bende girmeyi planlıyorum, bu yaşa geldim hala kullanamıyorum.böhü.

bir de yaşasın tatil!

 
At 6/06/2008 3:39 ÖS, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

maskların yapışılını öğrenince banada öğretsene.bende istiyorum mask yapmak.

 
At 6/07/2008 1:23 ÖS, Anonymous Adsız Şu ahkamı kesti...

bu sayfaya her girdiğimde linklerimizdeki yaş ve burç şeysine kafam takılıyor..bak anca soruyorum neden lafazan neden böyle bişi yaptın?
bi de yaşlarımızı güncelliyor olman büyük incelik :P
puzzle a gelince oh no dayanamam çok sıkıcı uzun süre hiç bir şeye dikkat gösteremem. ama venedik maskeleri fikrini beğendim.
ben de adalar da bisiklet kullanmayı özledim dün hatırla sevgili fecaatini izlerken çok iç geçirdim.hoof.

 
At 6/09/2008 11:02 ÖÖ, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

Biz gocamnan bisiklet aldık ama kullanmayı öörenemiyom ben yasemin gülüm. Bana bi akıl fikir ver noolur.
Meticim ööretilcek bişi yok, kalıpları var zati alıp içine ceramofix döküyosun, donuyo çıkarıp artık Allah ne verdiyse boyuyosun, efendime söyliyim tüy takıyosun felan. www.kagitvs.com dan baktım ben sen de bak bebeem.
Yasemincim güncelliyim de gör gününü.

 
At 6/09/2008 10:01 ÖS, Blogger pass Şu ahkamı kesti...

ayh senin aklına düşürmek böyle şeyleri anca ben gibi eblehlere göre..şindi hepimizi birer yaş büyütürsün.hoh.
ben sana bisiklet kullanmayı öğretiiim istersen ama popon bacaan morluklarla dolacak pes etmeyeceksin bize öyle öğrettilerdi :P

 
At 6/10/2008 10:09 ÖÖ, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

Koridor bisikletçisi olarak pes etmek üzereyim yannız. Bi türlü dengede durulmuyo. kafamda canlandırıyom ama hayata dökemiyom. öf be öf be öf be öf be öff!

 
At 6/10/2008 10:37 ÖÖ, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

arka lastiğe yedek küçük lastikler takılıyor, onlar dengede tutuyor. bir iki gün onla sürsen, sonra arkası geliyor.
park bahçe varsa, beyin götürsün seni, orda sür,arka tekerlek biraz komik oluyor ama, kim takar. benim kardeş aralıkta ayında 3 günde öğrendi bisiklet sürmeyi, bu şekilde, şimdi hollanda da canavar gibi bisiklete biniyor.
evde koridorda hiç uğraşma, evde ben bile süremiyom, bildiğim halde,hiç hevesin kırılmasın.
olacak olacak.

ha bacakların biraz moraracak ayrı..:)

 
At 6/10/2008 11:22 ÖÖ, Blogger pass Şu ahkamı kesti...

bisiklet kullanmak da yüzmek gibi bi fiil bi bakmışsın yapıyosun ama düşe kalka işte.koridorda o iş olmaz çık sokağa ama bence geceleri çık :)

 
At 6/10/2008 6:14 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

Meti nereye taşınıyonuz niye taşınıyonus?

 
At 6/10/2008 6:17 ÖS, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

hooofff hooofff anacım, ne sen sor ne ben söliim. :(

 
At 6/10/2008 6:37 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

Ama çok merak ettim. bari bi mail atsan.

 
At 6/11/2008 4:09 ÖS, Blogger pass Şu ahkamı kesti...

ben de merak ediyom bana da meil at :P

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa