Çarşamba, Temmuz 09, 2008

EVDEYİM EVET

Önceliklen Yasemin arkideşimin gelmesinin haklı gururunu yaşadıımı belirtmek istiyom. Kendisini sanırsam bi 15 tatil civarı mı ne görmüştüm bi daa da görmedim. Evet seviyom Yasemin arkideşimi. Canım Yasemin arkideşim.
Ev kuşu olabildim en sonunda, da "oldun da nooldun" derseniz cevabım "hiçbişii" olur. Hiç bi aktivite yapmıyom. Saymıştım ya geçen postumda böyle onu edicem burdan atlıcam şura zıplıycam diye, heh ben işte onnarın hiç birini yapmadım. Önceden yapmış olduum bi puzzlela yeni yaptıım bi puzzle ı çerçevelettim bugün alıcam aha da bu oldu anca. Zati tatil kuş kadar kalmış hissiyatı var içimde amanın aman.
Efendim web kazan ben kepçe dakka başı ora bura baktıımdan biykaç site paylaşıyım sizinle.
1.) Ayakkabı mevzuu efendim: Amerikagillerde bi site yine. Fiyatlar uygun, ayakkabılar süper. Hele de IC nin bi ton ama bi ton hiç görmediim ayakkabıları var. Bi de bomba haber. Bizim burda İstanbul Outlet diye bi yer var, geçen hafta sonu ablamlan orayı talan ederken aa bi de ne göriim bi ayakkabıcının vitrininde IC nin modelleri. "Aa bu da IC bu da IC" felan derken içeri daldım, bi de indirimde kız en pahalısı 50 YTL filan, 20 ye bile var. Fekat gel gör ki hiçbiri ama hiçbiri 40 numero diil. 40 giyiyom da ben üzerinize afiyet. Tekmem korkunçtur yani ters düşmeyelim. Yani valla beğendim beğenmedim demiycem bulduum 40 ı alıcaktım ama yok yok kahrı bela. Neyse adama sordum uzun uzun eni modeller gelcek mi siz mi getiriyonuz felan diye. Hep geliyomuş zaten ithalatçılarından biri bunlarmış, ötekini de biliyom zati Ves Deri. Beşiktaş Ramona da da olurdu IC ler ama orda 150 den aşaaa bişi olmazdı. Aa Amerikagiller in adresini vermemişim, şu işte www.6pm.com. Bakın bak pişman olmiicaksınız. Ama yollamıyolar yurtdışına. Mail yazdım bana Amerika adresi bulursanız oraaya yollayalım diye manasız bi cevap vermişler. Gerüzekalıya bak sanki ben akıl edemiyom. Aslında www.amerikadaniste.com gibi siteler var ama fiyatları pahalı manasız yani. Ya acilen Amerikadan bi arkideş edinmem lazım benim öf be. Aman neyse buldum zati burda da ne minnet etcem elin gavuruna.
2.) Bu da üç boyutlu illustrasyon olayısı da bu abla bu işte son noktayı bulmuş yani. İşte de burası. Kendisinin adı Amy Vangsgard, ödüllü mödüllü bi insan. Polimer kil-fimo ile bunca güzel bişiler yapılabileceğini bilmiyodum mesela ben. Yaa ben sana söyliyim mi bu kreatif yetenek, tasarım yeteneği mi oluyo Türkçesi, başka bişi. Ben kendimi de bu anlamda fena diil sanırdım ama gördüm ki bi hiçim. Hayatıma bi sümük olarak devam etmek mecburiyetindeyim artıkın. Gidiyim kendime bi burun buliim bari.
3.) Okuyucu kısmısı, Allah seni inandırsın bi dikiş dikesim bi dikiş dikesim var. bi blog var okuduum http://www.lacheen.org/. Anam neler yapıyo neler dikiyo filan. İnsanın görünce canı istiyo. Vaktiylen Amazon dan üç kitap almıştım, ta 3-4 sene önce. biri çanta dikimi ama birazcık porfesyonel beni acık aşıyo yani, biri Japon bilmemneleri, burda göstermiş miydim onu sanki ööle bişi hatırladım aniden. dur bakiyim bi saniye bekle, bak buldum, burda. Bi de oyuncak dikimi felan. Gidip ablamdan Burda dergilerini alıcam aceba benlik kolay bişi var mıdır diye. Bi de dikiş makinesi buldum, ucuz. Burda bak istersen. fiyatı da iyi o Singerler gibi diil onlar 400-500 den başlıyo. Şimdi kendimle polemik halindeyim. Alsam mı almasam mı diye. Çok kısa sürede çok fazla şeyden sıkıleybıl bi insan olduumdan alıp da bi köşede çürümesini de istemiyom. Kararsızlık diz boyu yani. Ne biliyim.

2 Yorumcuk:

At 7/09/2008 11:15 ÖS, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

:)))
bunlar pek faideli şeyler,teşekkürler paylaşımına, bisiklet ve arabadan haber ver sen bakalım, ne alemde sürüş kabiliyetlerin?

ebet, yasmini özledik...

 
At 7/10/2008 12:57 ÖÖ, Blogger pass Şu ahkamı kesti...

plan, program ve hayal kurmak onları gerçekleştirmekten daha eylencelidir hep lafazancıımmm...

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa