Perşembe, Temmuz 31, 2008

HİÇ İŞİN GÜCÜN YOK MU?

Evet yok nabalım tatildeyiz, aktiviteler tembellikten elimizde patladı, filme vurduk kendimizi. Öyle bi nevi de okuyucu şaşırsın "Aman Yarabbim ne sosyal ne cevval bi insan ne bulsa seerediyo" desinler diye. Ego tatmini diyebilir miyiz? Utanmamız arlanmamız yoksa deriz tebi nolcak da.


DADIM AŞIK (5/10)






Geyik film bişi kazandırmıyo insana. Tebi ölçüt bişi kazandırıp kazandırmaması diil aslında, hoşça vakit geçirebilmek ama gene de... Neyse varsa boş vakit bakın. TV de de oynadıydı galiba.



FUR (7/10)








"Manyak mısınız nesiniz" cinsinden bi film. 7 verdim, gene pek bişi anlamadım diye, olabilir yönetmen sanatsal felan çalışmıştır belki. Zati bu Nicole hep böyle ucubik filmlerde oynuyo, hep bi hasta bi arıza yanı oluyo. Çeşit olsun diye bakılabilir.



BREAK UP (7/10)





Biz bunu eğlenceli film zannederek açmıştık. Bi bunalım bi kasılım çıktı. Hani ayrılıyolar da komik bişiler oluyo cinsinden ama diil. Hakkaten ayrılıyolar ve üzücü bişi. İnat keçiyi öldürür atasözünü doğrulayacak bişi. Yani bi kocanız/karınız varsa inat yapmayın, Allah muhafaza kendi başınıza kalakalırsınız. Drama seviyosanız bakılır ben sevmiyom baktııma pişman oldum.





ZENGİN AVCISI (9/10)





Audrey Tatou yu Amelie den beri çok severim ben. Aşırı çiroz gerçi Keira gibi ama nabalım onu da Allah yaratmış deyip kabulleniyoz çaresiz. Çok hoş, çok alımlı bi kız bence. Oyunculuk da güzel. Kendisini daha güzel rollerde de görmek isteriz. Film de güzel çok bulursanız kesin seeredin. Eğlenceli ve hoş bişi. Ben çok beendim.





WHAT HAPPENS IN VEGAS (9/10)





Aslında çok enteresan konulu bişi diil, bildik Amerikan film konularından. Zorunluluktan bir arada olan iki kişi sonradan aşık olur filan ama Cameron'un (Cameron diyom bak, samimiyeti görüyosun umarım) oynadığı bu tarz filmleri beğeniyorum ben. Yakışıyo burdaki rollere bi nevi eskinin Julia Roberts ı gibi. Onun oynadıı filmleri de çok severdim zati. Neyse evet seyredin güzel bence gayet.





SAHTE GELİN (7/10)





Hoş fena diil. Süper diil ama kötü de diil. KArılar korosu şeklindeki ailenin halleri epey hoş. Bizde de babam öyle 3 kızkardeş bi de anne, babacık haremağası gibi yaşayıp gidiyo. Kadın dünyasıyla muhtemelen hiç olmak istemediği kadar muhatap. Bakın bakıleybıl bişi bence.



CENNET GİBİ (6/10)





Ölmüş ama bilmiyo ruh oluyo filan. Bakılabilir ama etkilenilmez. Öyle çekirdek yerken seyredilebilir. Reese güzel mi sizce? Ben bi türlü çok beğenemiyom sanki kafası yamuk gibi. Öf neyse.





CENAZEDE ÖLÜM (9/10)





Çok güzel, İngiliz komedisi seviyonuz mu? Ben çok seviyom, seyrettiğim çoğu İngiliz filmini de beğenmişimdir. Bu da çok eğlenceli acayip şeker bi film. İngilizleri sevmiyom ama. Mutlaka bakın.





HAYALET SÜVARİ (9/10)





Tim Burton ve Johnny Deep ayrılmaz ikili gibiler ama birbirlerinin dilelrinden de anlıyolar sanırım ki ortaya çok da güzel işler çıkıyo. Ben bunları Arizona Dream de keşfetmiştim. O filmi de seyrediyim yeniden diyom ama benim hayatımda çok ama çok etkilendiim filmlerden biridir o, şimdi aynı etkiyi alamazsam diye korkuyom. Çekirdek paketimin içinden tabanca kurşunu çıkmıştı. Hep duyduum hatta bi takıp Ghost MAster gibi oyunlarda bizatihi oynadığım Başsız Atlı hikayesinin nerden geldiini de öörenmiş oldum böylece. Evet boyum da uzadı.





SEX AND THE CITY (6/10)







Birincisi film çok uzun. Bütü bi öğleden sonramı aldı, kıymetli ve işlerle dolu geçen vaktimi yani eehehe. Bi de geyik be amaaan, bi de acık p... film ayarında sanki. Kızları da acık gerizekalı buldum, bi çığlıklaşmalar bi ebleh hareketler. Ben bunun dizisini de seyretmemiştim belki konuyu bilmediimden ama neyse ya. Benim kadar boşsanız bu diil ne olsa seyredersiniz zati.



SILK (4/10)







En kahrı bela film buydu. Keira var diye aldım hale bak. Efendim bu filmde normal davranan hiç kimse yok. Herkes bi ağır çekimde. Gülüşle nazik ve belirsiz hareketler yavaş ve edalı. "Öf be naapcaksan yapsana hızlı hızlı" diyesi geliyo insanın. Öldürüyo insanı bi yerden sonra böyle bi nevi trans. Seyretmeyin boş yere. Ama siz de böyle edalı insanlardansanız filmi pek sanatsal bulma olasılığınız da mevcut.





KAHRAMAN PİLOTLAR (5/10)







Efendim dünya savaşı içre amerikalıların Fransaya yardıma gitmelerini konu alıyo ve elbette ki 10 kişilik Amerikalı ekibi bütüüüğğğnn Fransayı aniden kurtarıyo. Bunları pilot olarak eğitiyolar, anam sen misin eğiten, uçaksız uççak kadar ustalaşıyolar, öyle şahane öyle yetenekliler ki ortalıkta bi tane Alman pilot bırakmıyolar vesair sair sair... Bıktırdı beni bu Amerikanın bu salak muhabbetleri. Kocam pilotlukla uçaklarla pek ilgilidir diye şeyettiydim pişman oldum. Ayrıca sanane ey amerika ne bok aramaya gidiyosun durduk yere Fransaya müttefikin midir nedir noluyo yani. Aman be seyretmeyin boşa.





WANTED (8/10)





Şu Angelinayı bi düzgün rolde göremicek miyiz aceba? Normalde kendisi her yanıından salkım saçak çocuk sarkan, az bi manasız bi insan. Ama sinemaya gelince bi cevval, bi gözü pek, bi katil ruhlu, bi aktivite insanı olup çıkıyo. Normal hayatında Afrikaya gitmek ve zıçanlarını okula götürmek dışında işi olmayan kadın durup durup filmlerde dünyayı kurtarıyo. İnandırıcı da olmuyo tebi. Allahtan tipten kurtarıyo işte tip yatkın katil potansiyeline. Bilmem olanca nefretimi kusabildim mi? ehehe. Öteki oyuncu erkek olan, adını bilmiyom üşendim şimdi aramaya, Kefaret ve İskoçyanın Son Kralında da vardı. O çocuk güzel ama gelecek vaadediyo. Film klasik çok alengirli diil. Ama aksiyon filan seyrettiriyo kendini. Olur yani bakılır.





EVAN ALMIGHTY (7/10)





Bu filmlerde gösterilen Allah kavramının hep bi yaşlı buruşuk zenci insanı olmasının aslında insanları bi nevi dinsizliğe ve ateizme alıştırmaya çabalarının ürünü olduunu düşünüyorum. Hadi biz için neyse de bunu seyreden ve henüz bi dini eğitim almamış bi insanın kafasında böyle bi Allah figürü çizmek ne derece doorudur bilemiyorum. Çocuklara bence bu tarz filmler pek seyrettirilmemeli. Aman Tanrım gibi geyik işte. Aklınız başınızda ise bakılır. Bence bu tip filmlerin sponsoru da o acayip ırk. Sizce?





PALAVRA (8/10)





Şeker bi film garibim çocuğa pek güldük pek üzüldük. Başrol oyuncusu çok şirindi, cuk oturmuş role. Seyredin beenceniz.




HAYATIMIN TATİLİ (7/10)




Ben bu kadını da çok severim Queen Latifah. O var diye indirdim ama tahmin edilebilir bi film sonu filan. Ama eğlendiriyo güzel yine de bence. Aslında hayat çok kısa be dedirtiyo size. böyle istediklerini şimdi yap anlamında. Öyle bence seyredilebilir yani.




SPIDERWICK GÜNCELERİ (9/10)




Bi fantastik film daha. Bence hiper süper. Bayılıyom böyle filmlere. Bu da çok güzel böyle ilgi ve heyecanla seyrediliyo. Fantastik filmleri iç karartıcı bulan sevmeyen beyim bile ilgiyle izledi kesmedi bi de "başka böyle film var mı onlara da bakalım" dedi. Düşün yani artık. Kessin seyredin, mutlaka.








1 Yorumcuk:

At 7/31/2008 10:59 ÖS, Blogger pass Şu ahkamı kesti...

reese kesinlikle çirkin bi kadın oscar verdiler diye tepemize çıkarttıklarına bakma çenesi ağzı bi tuhaf artis havası bile yok kadında.nesse allah yaratmış çok konuşmayalım kuzum.
(sanki az konuştuk da :P )

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa