Cuma, Mayıs 19, 2006

EVET YAPTIM!

Yılların kemikleşmiş alışkanlığını kırarak bu sene 19 Mayıs işkencelerine katılmayı tümden reddettim, kocamı işe, arkideşim Hamdune'yi saha araştırmasına gönderdim, kahvemi yaptım, sigaramı yaktım, zilleri taktım çıkı çıkı yaptım.
18 Mayıs benim doomgünüm, okuldaki bunu kutlamayı bile akıl etmeyen su bidonu kafalı arkadaşlarımı da tebrik ederim. Dün gene arkideşim Hamdune ve kocamlan doomgünü pastamı yerken dedim ki kendi kendime, "Ben yıllardır bu törenlere giderim, bana madalya takan oldu mu, gitmeyenleri İçişleri Bakanlığına şikayet eden oldu mu veyahut gitmeyeceksem ulu idarecilerimizin anlık galeyanı neticesinde saçlarımıza takılan sarı gülleri göğüsleyecek cesaretim var mı?", hemen akabinde; "Evet" dedim kendi kendime. Bu noktada prooramımız döngü oluşturmakta;
"read question on line6"
"variable x=this question's answer"
"if x=0 turn back to question on line 6 and say "yes""
"else x=1 continue the following paragraph"
"endif"
visual basic bile bilirdim bi zamanlar, geçmiş günler işte...
Evde otururum, bir o yanıma bir bu yanıma yatarım, benden alası var mıdır bilmem!
19 Mayısımız cümleten kutlu olsun.
Vicdanımın ufacık bi yanını sızlatan bir nokta var ki o da şu; garibim 9-F lere dün derste "gelmeyeni çarmıha gererim, devamsızlığına işlerim, saçımı yolduğum yetmez, gözünü de oyarım" şeklindeki zarifane uyarılarımdan sonra, benim gelmediğimi gördüklerinde, Pazartesi günkü rehberlik dersinde soracakları "niyçın gelmediniz" şeklindeki sorular! Ve bir dahaki bayramlara onları getirecek karizmayı külliyen bulamayacak olmam. Naapalım...
Aslında bi itirafım var, bu düşünceyi gündüz oluşturmuştum ben ve sonradangörme arkadaşımı da seferberliğe çağırmıştım. Bugün onu da göremiyorsanız, rahatlıkla arkadaşının gazına gelmiş olduğunu düşünebilirsiniz.
Da Vinci Code'a gitcem bi de kocamnan, haydi hop!

4 Yorumcuk:

At 5/20/2006 12:27 ÖÖ, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

aldığın karardan ötürü seni tebrik ediyor, geçmiş doğum gününü kutluyorum efenim...kart hatun...izindeyim...
hakketten yıllarca törenlere katıldıkda başımız göğe mi erdi.. tabi ki hayır...bence sonradanhurma törene gitmiştir.. onun hep satıcı bi tarafı vardı, değişmemiştir sanırsam.. he he...

 
At 5/20/2006 6:55 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

sen var ya gökçen seennn pis bir lafazansın
bi haftadır her yanım 19 mayıs oldu beee
yedi yirmi dört kutladım şu bayramcaazııı
seni ve gurme hazretlerini kınıyorum gerçi onun böbrek ağrıları varmış işte allahın tokadı gecikmemiş neesssee
daha uzatırdım daa doğumgününe şükret iyiki doğdun iyi ki öldün mü
değil tabi hala başımızdasın hala öğrencilere kan kusturup sırıtabiliyosun hala hala öööle işte
seni seviyoz nabalım sigara içmek gibi bişi herhal bu da
(bi de itiraf ediyorum ilk kez inönü stadına gittim evvelki yıllarda ben de fena kaçar idim amma ali bey bu sene anamızı aaalattı)

 
At 5/21/2006 3:21 ÖS, Blogger uNut Şu ahkamı kesti...

lafasan doum künün kutlu olsuuuuunnnnn....burçtaşım benim......az daha kassaymışım aynı gün doacakmışıs yahu....bütün boları tanrı korusun!!

 
At 5/21/2006 3:55 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

He teşekkür ederim de geç kaldınız, siz doomgünümü kutlayasıya kadar ben 32 yaş ın engün sularında yüzmeye başladım bile.
Mathycim seni de ısrarla yanıma beklerim, ehihi. Sonradangörmeye aynı fikirlerle telefon açtım ben de aynı güni gitmemiş gerçekten de, günahını aldık zavallı yavru gurmenin.
passive pis diilim ben sen pissin, yüzünü bile yıkamıyosun, suratını sivilce basıyo sonra. hem o böbrek ağrılı dediğin kimse bütün gününü kadim sevgilsiylen birlikte polonezköyde piknikte geçirdi, kandırılmışın sen.
unutcum sana bi teselli olması için şu sözlri sarfediyorum, benim doomgünüm bi tek 18 diil, 16-17-18 mayıs. doomgünüdaş sayabilirsin yani bizi. Allah boynuzumunu bilem korusun hem helbette.
Beni sevmeyen mi var bee!

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa