Pazar, Mayıs 07, 2006

ORRRTAKÖY

Kocam kişi araba kullanmayı seviyor, ziyadesiyle. Akşam geldi, anneme anneler günü hediyesi olarak alacağımız printerı (Epson DX4850 Inkjet) almak üzere Profiloya gittik, yokmuş orda "Cevahirdeki mağazamızda var" dedi orda çalışan hayatından bıkmış çocuk, üşendik Cevahir'e gitmeye. Sevmiyom ben orayı, bi böyle soğuk, bi uzak, bi fazla dev... "Gezelim hem de ben biraz araba kullanıyım" dedi, "olur" dedim, "bana dürüm alsana" dedim, "olur, Ortaköy'e gidelim o zaman" dedi, "olur" dedim. Uyumlu aile yarışması yapılsa birinci gelmez miydik sorarım sizlere!!! Arabayla Yıldız Parkının önünden, o yollardan geçerken ani bi dejavu yaşadım böyle, bi an gözümün önüne Yıldız Parkına kocamla yeni çıkarken gittiğimiz hallerimiz geldi, fakir ama mutlu, genç ve çok aşıktık, yüzüne bakınca içim giderdi, "her gün seni göreyim başka bişey istemem" derdi bana. Di-li geçmiş zaman kullanmak yanlış aslında hala aynı ama o zaman daha bi değişikti, bi masumluk bi başka güzellik mi vardı nedir bilmem ki. Bana kalsa bu halini tercih ederim tabii, ben öyle çılgın aşkları, yeni çıkmaları, birini etkilemek için yapılan numaraları, sevgililik hallerini pek sevmiyorum çünkü. Aşksa aşk kardeşim, ayağı yere bassın, tapusu olsun, böyle seviyom ben. Sonra lisedeki halim geçti gözümün önünden, kuduzun tekiydim ben, annem babam yaka silkerdi, ama gene de bakıyom şimdi, öyle masum öyle aklı bi karış havadaymışım ki. Dünyadan haberim yokmuş, kendini akıllı zanneden fırlamanın tekiymişim. Şimdiki tanıdığım ve gördüğüm hiç bi iğrenç insanı tanımıyomuşum meğersem, herkesi kendim gibi sanıyomuşum, küçük kentlerde büyüyenler hep böyle oluyo sanırım, herkes sen gibi oralarda, İstanbul çocukları gibi dünyanın tozunu attırmış diilmişim ben eskiden. Halbuki kendimi o zamanlar, çok görmüş geçirmiş sanıyodum. Vay be, 31 yaşındayım be.
Bi tane teyzeden gül aldık, kocam "bu teyze belki de öğretmendir, çocukları bakmıyodur, alalım, bize zararı olmaz ona faydası olur" dedi, ben kızdım, ama aldık gene de, çay bahçesinde oturup çay içtik, tavla oynadık kocam beni yenecekti ki vazgeçti, "aman sıkıldım, berabere kaldık sayalım da kavga çıkarma" deyip tavlayı kapattı. Sevmiyo benlen oynamayı çünkü yensem de yenilsem de ukalalık yapıp sinir ediyom onu. Bu seans bize 17 ylt ye mal oldu, sinirlendim ben gene,"kimi düdükleseler şaşmışlar, dört uyduruk çay bi tavla 17 mi olur" dedim, kocam aldırış etmedi, otoparka 1,5 saatlik seans için 7 ylt verdik, ona da sinirlendim, "yuh artık" dedim, kocam gene aldırış etmedi, "bizim mahalledeki otoparkçılara bıraksan bi saatliğine onlar bile 5 alıyo" dedi, kocam daha rahat bi insan sanırım benden.
Sonra gitti kocam işe, bugün pazar, benim kursum var nasılsa diye "pazar gelcem" demiş, benim kursum da olmayınca mecbur gitti. Gazete okudum, pazar günü çıkan "kim kime naapmış ne demiş" programlarını seyrettim, Lerzan Mutlu ile Nihat Doğan didişmişler, Çağla Şikel gene hiçbiryerini saklamama amacı güden bi elbise giymiş, milli felaket İsmail YK "Allah belanı versin, Allah seni kahretsin" sözlerini de içeren duygusal bi şarkı yapmış, Allah rızası için şu herifi bi öldüren çıkmayacak mı acaba günün birinde, AİDS li bi adam ilk karısına bulaştırmış, şimdi ikinci karıyı alıp ona da bulaştırıp, ikinci karıdan iki de çocuk yapmış. Kadınları da Allah ıslah etsin, ne diyim. Ogame oynadım gene, oynamak da diil bu aslında, bekle ki metalin döteryumun çoğalsın, bi tıkla hepsi bi uyduruk füzyoenerji santraline gitsin, sağdan soldan çal çırp, sıkılıyom bu oyundan da yavaştan, söyliyim yani. Messenger da Hakan online, ama konuşmuyoz şu an. Vintage biscuit kimdir, Mathy'i nerden tanır onu düşündüm geçen gün, önümüzdeki günlerdeki bi düğün için Peacocks daki o güzel eteği aliim dedim kendi kendime. Ablam gelsin de onu da gezdiriyim dedim.
Bi hafta daha geçti böylece işte. Kaldı mı tatile 3 hafta!

8 Yorumcuk:

At 5/07/2006 12:32 ÖS, Blogger vintage biscuit Şu ahkamı kesti...

aaaaaa seni okurken ismime rastladım . ne kadar ilginç :))) kim olduğumu mu merak ediyosun ?mathy yi nerden mi tanıyorum ? enteresan meraklara yol açmışım

 
At 5/07/2006 1:47 ÖS, Blogger uNut Şu ahkamı kesti...

3 hafta mı....nassı yaffff!!!
(bak yazıda en ilgimi çeken nokta buymuş demekkü)

 
At 5/07/2006 2:21 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

he bisküvitcim açtın.
Bak nöbetleri dillere destan caanım arkadaşım unut, ben sana alemlere inmiş en iyi matematikçilerden biri olarak şööle bi hesap yapiim.
3 hafta mayıstan, 2 hafta da hazirandan toplam 5 haftamız var taam mı buraya kadar?
haziranın ilk haftası son yazılıları yapcaz, ders işlemiycez, ikinci haftası gelen öğrenciyi "aa yoklama alınmıyo galiba ben öyle duymuştum" diyerekten kaçmaları için teşvik edicez, gene ders işlemiycez, bu iki hafta içerisinde not defterlerini yazmak, yazılıları okumak, notları deftere geçmek, dönem ödevlerini anlattırıp trışkadan not vermek gibi eylemlerde bulunucaz. Yaniiii; ders anlatacağımız tamı tamına üç hafta kaldı gerisini sayma.
Annadın mı? Annamadıysan Ptesi günü 4-5 inci saatlerim boş, nazik ayaklarına yüklenip bi aşağı iniverirsen anlatırım ben sana çizerek.

 
At 5/07/2006 3:30 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

passive insanı (8kereste desek daha mı doğru olurduuu :P ) da
saydı ve tam 16 gün okulunu görecek
ve bunun yalnızca dört günü ders anlatmak zorrunda
gökçenin hesabından farklı olarak 19 mayıs törenleri münasebetiyle o hafta boyunca görevliyim allahım kahretsin aranan bir eleman olmak ne güzel şu meb camiasında
"en iyi çoban benim" yarışmasında birinci geldim sanırım
hahahihihohoho
bi de büsküüt hanımı ben de tanımıyorum
aslında merak ediyomuyum onuda bilmiyorum sadece gökçenle bi ara konuşmuştuk hakkında
o kaddeerr
ohhhhh
bu pazarlar insanı geveze mi yapıyor neeeeeee

 
At 5/08/2006 6:29 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

kereste yasemin insanım, hesabının hastasıyım. "keşke beni de arasalardı" diyo ruhumun yere paralel kısmı, dikey kısım ise "zati konularda gerisin, senin neyine 19 mayıs gezmesi" diyo. üslü-köklü-ondalıklı sayılar, beyinciğimi tırmalar!
eğeğeğn iyi çoban sensin helbet! okulun en güzel iki kızından da birii! gurmem olaydı sana daha iyi laf sokardı da bununla idare ediceksin artık!
unut u da göreydik keşke bugün.

 
At 5/08/2006 8:51 ÖS, Blogger vintage biscuit Şu ahkamı kesti...

matematikçi olup olmamamn beni bağlamaz .nasıl bi matematikçi olduğunda beni bağlayan bi konudeğil . ben sana senin kim olduğun hakkında bi soru yöneltmedim ki . bunu merak eden sensin . sayfana yazmaya kadar taşımaya iten de sensin . direk bana söylenmiş bişey var orda. hemde bana çok saçma gelen bi hitap biçiyle

 
At 5/08/2006 9:20 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

ahanda ikinci bi sonradangurme vakasıyla karşı karşıyayız.
bak bisküvit orda seni ilgilendiren cümle sadece şuydu;"he bisküvitcim açtın". Kalanı UNUT isimli arkadaşımıza yapılmış bi açıklamaydı. Ki adını bi alt cümlenin içinde bulabilirsin. Üzerine alınma kalanını yani.
ama bi blogda isminin geçmiş olması seni kimbilir nası sevindirmiş olmalı ki kadim meslekdaşım mathy e kadar gidip de haber vermişin, olsun. ben sana özel bi yazı da yazarım.
merakım da burası bi iş arkadaşları geyik bloguyken senin nerden bulup da geldiğin konusuna binaen "kim ki acep bu" dan öte gitmiyodu. sen bunu biraz abartmışın ona da olsun.
seni sonradangurmeciğime havale ediyorum.

 
At 5/09/2006 12:17 ÖÖ, Blogger uNut Şu ahkamı kesti...

abov!!burası süper heycanlı olmuş yaf...
hesabın süpermiş...o saman benim 2 haftam far.........hehe

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa