Perşembe, Temmuz 31, 2008

ANI TOPLAMAK

Coştum sanırsam evet, efendim biz ailecek anı toplamaya pek düşkün diiliz hele de ben gördüüm herşeyi atamaya programlı bi insan olaraktan hiç anı manı toplamam. Ama hata ediyorum aslında. Özel günlerin filan çok fotorafı yoktur. Mesela biz arabamızı alırken pek heycanlıydık. Özellikle de kıymetli beyim. Ama bi tane bile aldıımız günün fotosunu çekmemişiz. Geçen gün konuştuk da unutmuşuz da bu anı. Dakka başı araba değiştircek veya bu işleri kolaylıkla yapabilcek kadar geniş bi bütçemiz olmadıından bizim için heycan verici bi olaydı bu. Tatillerimizin de pek anıları yok. Balayı fotolarımız bir formata kurban gitti mesela.
Velhasıl kelam, bundan sonra anı toplayıcısı olmaya karar verdim. Çıktıımız tatillerin, bizim için büyük dünya için küçük olayların resimlerini bastırıp saklamaya, bir dahaki formata kurban gitmeyecek şekle getirmeye de karar verdim. Bunların ilki gezi anı toplayıcılığı. Bu tatilimizin anılarını yazıcam mesela. Buraya diil elle, sonra resimlerini de bastırıcam böyle bi gezi kitabı haline gelicek. Ha keza yıldönümleri bir o kadar doomgünleri filan.
Bundan soona ben bi anı toplayıcısıyım.
Siz nabıyonuz topluyonuz mu? Nası yapıyosunuz? Fikirlerinizi yazsanıza. (üç okuyucudan ne kadar fikir çıkcaksa artık...)

1 Yorumcuk:

At 7/31/2008 11:01 ÖS, Blogger pass Şu ahkamı kesti...

bizi küçümsemen çok acı lafazananım

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa