Cuma, Mayıs 26, 2006

HEDİYE MESELESİ NARİNDİR

Geçmişte insanlar doğumgünlerinde arkadaşlarına güzel hediyeler alır, onları sevindirirlerdi. Kendisine hediye alınan kişi havalara uçar, sevincinden durduğu yerde tepinirdi. Şimdi o eski adetler kalmadı, şimdi o eski adetlerin kalmamış olması ne iğrenç ne kusmuk ne bi tekme koyulası bir durumdur Yarabbim!
Biz ailecek böyle miyiz peki, hayır hayır hayır, her kutlama gününde birine hediye alır, sonra kendi doğumgünlerimizde hediye bekleriz ama almazlar, bu nedenle son yıllarda hediye alışverişlerimizde düşmeler görülüyor sıklıkla.
Ablamın doomgününde kocam kişisi, işte bu resimde görmüş olduunuz çiçekcaazı aldı ona. Çiçekcaaz dediysem hakketen öyle, tüm cesameti bir parmağın 1/3 üne tekabül ediyo. Cam bi fanusta yaşıyo, asıl görevi anahtarlık yapmak, ablam ona Macide adını koydu, ablamın arabasının ismi de Abdurrahman. Evet, deli.
Teknolojinin gözünü çıkarmış olduumuzdan dolayı biz bütün alışverişimizi net üzerinden yapıyoz, market, spor aleti, bilgisayar parçası zıkkım . Bu nadide hediyeyi de şurdan aldık.
Sevmediğimiz arkideşlerimize de ya bunu, ya bunu, yada bunu ikram edip, evimize döndüğümüzde kıs kıs gülerek, başımızın en sonunda ermiş olduğu göğün yedinci katını seyredebiliriz. Sevgilimiz mi var, süpersonik bi hediyeyle onu kendimize bi daha aşık etmek, "benim erkeğim/kadınım gibi yaratıcısı, değişiği, çılgını yok" dedirtmek mi istiyoz, hemmen bunu yada bunu takdim ediyoz, aşk meşk yuvarlanıp gidiyoz.
Yok para almadım bu reklam için, gerçi verseler de fena olmaz ama benimki sadece toplum hizmeti. Erkeğe kravat, kadına iğrenç bir buket çiçek almaktan artık vazgeçebilelim diye.
Bana hediye alcak olanlar, size sesleniyorum, gün bugündür, şundan isterim.

3 Yorumcuk:

At 5/26/2006 4:15 ÖS, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

yakınlarda özel bi gün mü var? yolunu yapar gibisin...:))))

 
At 5/26/2006 4:17 ÖS, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

o sutyenden istiyorum bende... :)

 
At 5/26/2006 4:37 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

Yok mathy cim, geçti, belki utanıp hediye almak isteyenler olur diye cesaret vermek için yazdım bu yazıyı kimbilir:)

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa