Pazartesi, Mayıs 22, 2006

TUÇKA HAKÜF KÜNÇEL PATLAK GÖZ LİSESİ




Okulun adını şifreledim de ben nası olmuş, bence annaşılmıyo işte.
İşte bu okulun öğretmenleri böyle şeyler, gözü kafasının tepesinde, o yüzden derste olanların ancak tavan kısmına denk düşenlerini izleyebiliyoz. Burnumuzun ucunu göremiyoz ya o yüzden kopya, kavga, taciz zıkkım hak getire...

Şimdi soruyorum sizlere, bu okulda en güzel patlak göz kimiiiinnnnn!!!

Oylamalar yorumlar kısmında şu şekilde yapılacaktır;
1. Tek kaşı seçiyorsanız, H.T. yazınız
2. Şaşı fareyi seçiyorsanız, G.S.T. yazınız
3. Okulun en güzel iki kızından biri olduğunu zanneden gözü yeşili seçiyorsanız Y.Z.E. yazınız
4. Kamyon farı gözlerle bu yarışmanın favorisi kimseyi seçiyorsanız S.G. yazınız

Pamuk ellere kuvvet, dimağlara kudret!

Yarışmayı kazanan güzel, bir adet Eti Brownie Vişneli Topkek le ödüllendirilecek, söz konusu ödülün parası Okul Aile Birliğinden temin edilecektir. Okul Aile Birliği parayı vermezse birinci şahsiyetin havayı alacağını önemle duyururum. Sonradan arıza çıkarmayın, yumruğumu patlak gözünüze oturturum.

İSTİKBAAAAALLLLL GÖKLERDEDİİİİRRRRR!!!

9 Yorumcuk:

At 5/22/2006 9:30 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

hakkatende okulun adı şifreli
çözülemez hemi de ööle da vinci ye de benzemez bu anacım
haküfff
pörtlek gözler favori tek kaş üstad-ı azam hakan gurmesiiii
istikbal gözlerdedir beaa

 
At 5/22/2006 11:38 ÖS, Blogger uNut Şu ahkamı kesti...

abooooooooooovvvv!!!!!

 
At 5/23/2006 1:16 ÖÖ, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

hakketten abooooov....
zira öbür pörtlek kara nerede? merak ettim bak şimdi...

 
At 5/24/2006 2:33 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

passive, göğe bakıyoz ya o yüzden göklerdedir, sen rapor almıyon mu daa?:)
unut, at kestanesi kadar gözlerinle sen de şahane bi patlak göz yarışması favorisi olurdun ama naapalım artık, bi dahakine.
çektirtmedi kendini mathy cim, Allah muhafaza çirkin çıkarmış, gerçi S.G. de az arıza çıkarmadı "ben güzelim böyle resim çekinemem" diye ama naapcan artık metazori yaptık.

 
At 5/25/2006 3:12 ÖÖ, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

akrepler süsüne pek düşkündürler iyi bilirim... :)
kara yaşıyomuş onu da öğrendim bu vesile ile mutlu oldum...

 
At 5/25/2006 7:17 ÖS, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

Ah Mathy! sen de olmasan beni ne arayan var ne de soran ne dee merak eden.
Ben garip, ben yetim, ben öksüzz vay!!

Mutlu olmana sevindim ve ben de mutlu oldum, hem de bir sürü bir sürü...

 
At 5/25/2006 7:19 ÖS, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

 
At 5/25/2006 10:17 ÖS, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

olum var yaa... çok mutlu ettin beni... sana da kek yapıp getircem....
:))))))))
ben bu keki yapmayı yeni öğrendim.. çok güzell...:))))))))

 
At 6/01/2006 6:53 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

o zaman birer oyla birinciliği gurme o ve ben paylaşıyoz, yasemin ise hiç oy alamamanın haklı gururu içerisindedir herhal. ehühühüh

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa