Pazar, Mayıs 21, 2006

LES

Şöyle bulmacalar vardır hani, mantık bulmacaları diğer adı, Ayşenin köpeği kırmızı değil ama evi yeraltında, Mahmut su içmedi ve Ömer'e yumruk atan Kazım diil gibisinden. İşte de ben onlara hastayım. Biz balayına giderken sırf bunlardan oluşan bi kitap almıştım kendime, havuzun kenarında yatarken çözüp duruyodum. Ama hani çok tavla filan oynayınca gözünüzü kapattığınızda alınacak kapıları görürsünüz ya ben de Mahmut'la Kazım'a rüyalanıyodum hep.
"Bu başlık nee, bu anlattıkların hangi delinin saçması" derseniz ki eğer, hemmen açıklıyım, LES te Bina Kontrolörü veya Denetimcisi veya öyle bir şeydim ben. Bi tane teyze vardı, amirim, Ezcacılıkta profesürmüş, her şeyi sekiz kere kontrol eden tipler vardır ya onlardan, çirozcuk, sırf diş, komik bi teyze. İyi günümdeyim bugün ki, sinir olmadım, ben de onlan birlikte kontrol ettim 8 kere hatta bi kere de benden 9 kere.

Sınıfları gezip para dağıtan ekipte yer aldım. Sabah 7,30 da gitmişim öğlen 13,00 de çıkmışım. Bu 5,5 saati sıkıntıdan ölmeden geçirmek için, kılıç kalkan ekibinde bile yer almaya hazırdım ki sınav bittiğinde biz hala para dağıtma işini bitirememiştik. Bi tane de armut vardı yanımızda, para fişlerinin ön yüzünü toplayıcı diye tanımlayabiliriz kendisini, sınıfa gidip parayı veriyoruz, ön yüzünü alıyorum, herife uzatıyorum, aa o da ne, bizim armut ağzını ayırmış, aşağıda listelediğim üç aktiviteden birini yapıyo;
1. Sınıftaki kızları kesmek
2. Cam açılıyo mu diye pencere kenarına gidip çerçeveyi zorlamak
3. Yeni gelin edalarıyla, gözünü ufka dikip dalıp gitmek
Olsun o işi de ben yaptım, ÖSYM den takdir mektubu bekliyorum.
Armutla bahsini aşağıda bulabileceğiniz büyükbaş bir köşede "çocuk olmasa ben de boşanırdım valla, bizim bi tanıdık üçüncü kocayı da boşamış gelmiş, ehi ehi ehi" yollu iğrenç kusmuk muhabbetler yaptılar. Toplumun ve evlilik gibi kutsal bi kavramın bunca çivisini çıkaran bütün eşşoğlu eşşeklerin çıkardıkları çiviler g.tlerine girer inşallah.
Teyzeyle Da Vinci Code u (O öyle diyo, Melekler ve Şeytanlar a da Angels and Demons diyo. Aslında dooru söylüyo, orcinali de o ama hava yapcak ne var, biz de biliyoz kendimize yetcek kadar İnkilisce, hıh!) konuştuk, masadaki Bina Sorumlusu başka bi üniversite büyükbaşıyla teyze bilumum Suriye, Venedik, Paris, Almanya, Singapur ve dahiii Milano anılarını anlattılar birbirlerine. "Ne var ben de her yaz Didim'e gidiyom" demedim.
LES soruları o mantık bulmacalarına benziyo ya, ondan işte.

8 Yorumcuk:

At 5/21/2006 5:17 ÖS, Blogger uNut Şu ahkamı kesti...

bende les e girdim bukün...süper hoşuma gitti...sanırımbundan sora her sene les e gircem...çok eelenceli yaa...falla...süper beyin cimnastii....

 
At 5/21/2006 7:02 ÖS, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

bence lafazanın bahsettiği kitabı al sen, daha ucuz...he he...ösym yi zengin etme...

 
At 5/21/2006 8:01 ÖS, Blogger uNut Şu ahkamı kesti...

olay yarışmak kısım!!!(bu arada son on yılın tüm sorularını çözdüm zate)

 
At 5/22/2006 7:53 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

dırt, birbirinizle kavga etmeyin, benle edin illa etcekseniz ehihih

 
At 5/23/2006 1:19 ÖÖ, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

unut; ben seni f1 e yazdıriim istersen...
lafazan, senle ne kavga etcem şaşı fare...he he...

 
At 5/23/2006 1:19 ÖÖ, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

en güzel patlak göz senin bide...

 
At 5/24/2006 2:35 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

yannış yere yorum yazmışın be! o zaman şu an itibariyle hakanla birinciliği paylaşıyoz, bi kişi daha oy verdi miydi birincilik kürsüsüne oturcam demektir.
dövüş benlen, bizküviylen bir olun haddimi bildirin anacım ehihih

 
At 5/25/2006 3:13 ÖÖ, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

yok biz onlan gayet medeni insanlarız bu dalaşma sataşma işlerinde yokuz.. sonrası tatsızlaşıyo... tecrübeyle sabittir.. :)

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa