Pazartesi, Temmuz 30, 2007

BEKLE!



Bu sene bekle bekle ömrüm çürüdü, sene başında atama iste onu bekle, olmasın, sonra öteki atamayı bekle, okullar açılmasın, sonra AÖL sınavını bekle, gelsin, gir, hayatında ilk defa kaydırma yap 25 sorun boşa gitsin ama gene de kazan, mülakatı bekle, gelsin, git bu sefer Ankara'da bekle kavruk sıcakta, gir, çık sonuçları bekle, kazan, kazandığına sevin, atamaları bekle, açılsın, iste, bekle sonuçlar açıklansın.
Büyük gün bugün, fenalaşmak üzereyim, ne derece sıkıldığımı anlatmaya olanak yok, bi de klima bozuk evdeki sıcak hava da katkıda bulunuyo sıkıntıma bol bol. Pis ev, temizliyecek derman da yok, bütün günü bilg başında geçircez annaşıldı.
Akşama dooru bi hamiş yazmayı umut ediyorum, inşallah. Non-stop sıkılmaya devam şimdi.

HAMİŞ 1: Klimacı dayı şimdi gitti, kompresör, kapasitör alayı cörtlemiş, te Cumaya gelcekler de dış üniteyi götürcekler de yeni parçalar takıp getiricekler de... Klima takılana kadar bunalımdayım,espri neyim yapmayın. Zıcak günner beni bekler :(

HAMİŞ 2: Bir işi bi kerede yapamayan beceriksiz sefillerin de tipine sıçiim.

1 Yorumcuk:

At 7/30/2007 2:18 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

hay ben boyle beklemenin....
yahu bu senem beklemekle gacti..bittim curudum bee!

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa