Çarşamba, Mart 21, 2007

ÇILKINCASINA EĞİTİM!

* Okuldaki bi tane pek kıymetli arkadaşımı, ondan eksik kalmayan kıymetteki müdürümüz beğenmediğinden beridir, arkadaşımızın derinliklerinde yuvarlanmakta olduğu bunalım okyanusları, benim hayata yeni bi gözle bakmamı sağladı, mecazi olarak tabiy ki, yoksa ne gözüm yeni, ne de lensim, eski tamir ettirilmiş gözler, bi ay önce Profilo'dan alınmış acuvue lensler. Arkadaşa baktım, nassı naasssı kahrolduğunu gördüm, dedim ki kendi kendime, "Hey dostum, toplum seni sevmiyosa sen bi hiçsin", aynen o arkideşin de bi hiç olduu gibi.
* Az önce pencereyi açtıımda içeri giren, 8 cm boyundaki kara ve iğrenç, dazzzz diye uçan, yere batıp da çıkmayasıca kurt sineğini, üzerine kocamın kıymetli kadife pantolununu dortop edip atmak suretiyle sakatlayarak yere düşürdüm. Akabinde Moulinex marka el süpürgemle hüyykkk diye içine çektim o sineği, ve daha akabinde bu el süpürgesi mekanizmasıın kapalı bi mekanizma olmadıı gerçeğini düşünüp ağzını streç filmle sardım. Şu an korkuyla titreyerek kocamı bekliyorum. İşte bugün anladım ki, koca herşeymiş, kendisini deliler gibi seviyorum.
* Ayakkabı bi dünyadır, üretilen her birinden bi çift almak isteyen bi kişiyim. Yeni bi ayakkabı sitesi keşfettim tee Amerikada, bi ucuz bi ucuz, bi güzel bi güzel, Yaseminlen dadandık oraya, Allah sonumuzu hayreyleye.
* Akşam yemeği yemesem dal gibi olucam hissediyorum, ama hep bu canımdan çok sevdiim kocam, her akşam yemek istiyo, o yiyince ben de, öyle sürüp gidiyo. Koca süper bişimiş de yemek yemeyen modeli olsaydı keşke.
* Artık ne seminerine başvursam şaşmış durumdayım, okuldan kaçmak için yasal bi yol seminer katılımı yapmak diilse nedir sööleyin bana?!
* Haftasonu eve gidicem, küçük kızı iyicene öpücem, kendisi de canımdan çok sevdiklerim kapsamındadır ama biraz asabidir.
* Bi printerın kartuşu bunca mı çabuk biter kardeşim? Kartuş probleminiz varsa Epson Stylus DX4850 almayın derim ben.
* Benim gözlerim çok güzeldir.
* Beni okulda herkes sever. Bazen çocuklar beni ciddi anlamda hayalkırıklığına uuratıyo. Onların küçük ve salak olduklarını bilmiyo diilim ama gene de insan yerine koyuyom, sonra küt hakkaten insan olmadıklarını belli edicek öküzlükler yapıyolar, sanki insanın sınırlarını denemeye uuraşıyolarmış gibi. Babamın oğlu diil hiçbiri, elin danaları ama gene de hayalkırıklığı işte. Teknik 11-B nin tiksinti verici müsveddeleri sözüm size! Okumasanız da!
* Öbür hafta açıkööretim sınavı var, gelsin paralarrr!
* Dane dane benleri var yüzünde yüzünde yüzündeee, can alıcı bakışları gözündee gözündee gözündeee...
* Büyükçekmeceye gitmeyi hem istiyorum hem korkuyorum. Ben Boğayım, değişiklik benim bünyemi altüst eder, sevmem hiç, böyle iki değişiklik birden olucak, hem ev hem okul, kaldırabilir miyim bilmiyom, saçma tabi kaldırırım ama sinirlerimi ne kadar bozar bilmiyom. Bi yığın iyi yani var bi yıın da kötü, kimbilir be! Murat sen ne zaman gidiyon gözüm?
* NATO biber gazımı henüz kimsenin gözüne sıkmadın, Allah sıktırtmaz inşallah. Bunlar da yangın tüpleri gibi uzun bi süre geçince boşalıyo mu acaba? Yeniden doldurtmak icabeder mi ki?
* ....

3 Yorumcuk:

At 3/21/2007 8:36 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

-az evvel maaile bakındık siteye ayakkabı seçtik falan allah senden rağzıı olsuun lafazanoss
-hem müdürün sevmediği bi insan olmak ne acıdır deyıl mı?
-11-b den yok aslında 11b den deil de ümit adındaki öğrenciden tiskiniyorum ama zorla başardı tebrik ediyorum tiksinçliği bu adam..
-her gün konferans olsun onlaraaa
-başarısız bi gün bugün evet
-yorgun ve hala hastayız :)

 
At 3/23/2007 10:06 ÖÖ, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

Aman canııııımmm, aramızda lafı mı olur, yarın da sen keşfedersin bana söölersin, kazandıımız üç kuruşu orda çarçur ederiz noolcak.

 
At 3/23/2007 10:50 ÖÖ, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

Eve giren kokmuş bir böceğin, insanın ruh dünyasında meydana getirdiği tahribatı tatmış bir Lafazan olarak,benim neler hissetiğimi azbuçuk anlamış olduğunu düşünüyorum.
Dolayısiyle ilk fırsatta Şehr-i Stanbul'u terk edecek ve tebdîl-i mekânın rahatlığını, güven duygusunu ve iç huzuru yaşayacağım. En kısa zamanda.

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa