Cuma, Mayıs 11, 2007

BLOKIR BULUŞMASI-BÜYÜK TARİH 7 TEMMUZ

Bi takım blokları gezer iken gezer iken biliniz bakalım ne gördüm? İnsan evlatları blok buluşması yapmışlar, çılgıncana eğlenmişler. Biz bikaç blokır hali hazırda buluşuk olduumuzdan pek bööle aktivitelere rağbet etmediydik ama yanılmışıs diyorum ben size! Şimdi kıymetli bloksu insanlar, diyorum ki elin buluşuku var da bizim mi yok? O ki bizler ve dahiii kıymettar blok camiamız bir araya gelmeye! Madem fikri kendim buldum kendim seçerim buluşma yerini de! Biz dükkanı kapatıp sınavları da bitirdiğimizde yaniğğğ, bissaniye takvime bakiyimmm, evvet, 7 Temmus Cumartesi günü benim evime pek de uzak olmaması ve kıymetli vicudumu yol tepme, eziyet çekme gibi gailelerle hırpalamaması ve dahi Temmuzda ortalık kaynar kazan ısısında olcağından kliması olması gibi etkenlerleeee Ihlamur Kasrında bi buluşma tertip ediyorum efendim. Klima ne alaka dicaktınız demi, Profilo dicektim de vazgeçtim ben ondan soona Ihlamur Kasrı dedim, klimayı silmeye üşenip de bunları yazdım. Hem gelip Yaseminlen ikimizin yemek yeme performansını canlı canlı görüp hayretlere de garkolabilirsiniz.
Kimse gelmezse naapcan diycek olan ukalalara cevabımı bi tokat gibi şaklatiim, kaavaltı edip gaste okiycam. Keyfiniz bilir yani.
Bi buluşma tertibettim ya şu ahir ömrümde içim rahat velev ki tek kişilik olmaya!

10 Yorumcuk:

At 5/12/2007 12:10 ÖÖ, Anonymous Adsız Şu ahkamı kesti...

deli misin lafazanos hiç yalnız kalır mısın?bi sen bi ben bi pass bi gökçen bi yasemin bak şimdiden kaç kişi olduk.düşünsene bi de kara bi de murat bi de gurme bi de hakan bi de unut bi de umut ohooooooohoo bitmeeezz..hem dimi senin güzide hayranların var, onlar gelse meselaaa.e tabi benim de çok hayranım var hepsi de pek muhterem insanlar..hepsi gelse ve yemek yeme performansımızı bi görseler hiç üzüntüleri kalmağğğz :)))

 
At 5/13/2007 10:27 ÖS, Blogger uNut Şu ahkamı kesti...

hım.............

güzel tekliifmiş.......

kafaltı mı yapças ki?

geyik te mi far?

çay kurabiye börek farsa da olur?

heh he...

 
At 5/15/2007 5:19 ÖS, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

O günlerde sizi şerefyâb edememe riskinin yüksekliğinden dolayı, şahsım adına zamanlama konusunda büyük isabetsizlik görüyorum. Neyse ki benim kuvvetli hayal gücüm ve sezgilerim sayesinde, sizin yemek yeme performansınızın derecesini tahmin edebileceğim.
Bu açıdan çok birşey kaybetmediğimi bildirmek isterim.

Amma diğer taraftan ağzından çıkmış bulunup kliması hakkında teferruatlı bilgi verdiğin "Kasrı Şirin"de sizlerle bir arada bulunamamak beni derinden yaralayacak.

Bu durumda hep beraber diyoruz ki, İNŞÂLLÂHUTEALA sizlerilen buluşabilirim...

 
At 5/15/2007 8:42 ÖS, Anonymous Adsız Şu ahkamı kesti...

:)kısmetse diyerek girişimi yapayım.bir de hava mı da atayım; dünyayı yutsam da genetik olarak sonsuza dek ince kalabileceğim için siz bir de benim performansımı görün derim:)
sadık hayranınız tuğçe:)

 
At 5/16/2007 5:27 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

Karağ karağ gel nolur, karını da getir, ben kocamı getiremiyom çalışıyo ctesi sen bari karını getir, o zamana bu adam kurusu unut evlenirse o bile getirir karısını.
Yaseminim yaban ellerin gülü, sen de gelmesen ben naapcam bilmem.
Kıymetli hayranım Tuğçe, hayatta en tiskindiim insan tipi olan yerim ama zayıfımlardan biri olduun için sen gelme bu buluşmaya. hava da atma hayranım demem kötü bozarım.

 
At 5/26/2007 2:08 ÖS, Blogger aylak adam Şu ahkamı kesti...

ne zamandır böle bir buluşmanın hayaliyle yanıp tutuşuyorum ama 7 temmuz olmadı ya bunu bir hafta önceye çeksek mesela :) ben gelirim inşallah. blog kardeşliğinden bir aksiyon beklyiorduk ama olmadı. benim için bir güzellik yapıp 30 hazirana alırsınız diye düşünmekteyim :)

 
At 5/28/2007 5:56 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

Mümkün diyil, bi kere zati bu isteği yaparak adınla çelişiyosun, manasız yani hem aylaksın hem de işin çıkıyo gelemiyosun. Bi doğru olmama, bi kandırık durumu seziyorum. İşbu sebeple cevaım helbette ki no olacaktır.

 
At 6/14/2007 1:03 ÖS, Blogger aylak adam Şu ahkamı kesti...

cevabınızı bugün okuyabilmiş bulşunmaktayım. aylak biri olduğumdan kıçımı kaldırıp bakamadım buralara. Gelin görün ki gerçekten yokum ben 7 temmzuda ve canıı sıkıyor bu tür buluşmalar ben olmayınca. madem öyle ben de bir buluşma ayarlayayım.

 
At 6/15/2007 9:03 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

Tabi düzenle bak ne güzel ilkinç bi fikir. Elin kızı buluşma yapıyo da sen mi yapamıycan, göriim seni öyle bi buluşuk organizasyonu yapki yer yerinden oynasın. Evet.

 
At 6/16/2007 8:04 ÖS, Anonymous Adsız Şu ahkamı kesti...

ıhlamur kasrı beni kasar,sen en iyisi sinoplu osmanın cay bahcesinde kek partisi ver..

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa