Perşembe, Ağustos 02, 2007

BİTTİ!

Hayatımda bi sayfa kapandı, yenisi açılıyor. Bitti yani bekleme süreci. Dün öğrendim, atandım. Çok heyecanlı çok mutluyum bi de. 6 senedir yaşadığım Mecidiyeköyden kalkıp Beylikdüzüne gideceğim. 1800 öğrencisi olan bir okuldan 200 öğrencisi olan bir okula, meslek lisesinden anadolu öğretmen lisesine gideceğim. Kazandım, yaptım, süper oldu.
Ev taşıycam, kesin de ağlıycam burdan giderken biliyorum, evcimen bi Boğa burcu olarak, ne kadar şikayet etsem de yaşadığım yerlere çok bağlanıyorum çünkü. Ben çok güzel günler geçirdim evimde, sevgililiğim, evliliğim hep burda oldu. Umarım benden sonra yaşayacak olana da iyi gelir evcaazım.
Gülüm Yaseminim, senin ataman da hayırlı olsun, inanıyorum ki herşey daha iyi olacak.

4 Yorumcuk:

At 8/02/2007 12:36 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

ohhh beybii teşekkürler ederim ..benim için çok büyük bi değişiklik olmaycek olsa da yine de maçkadan gidiyor olmak muhteşem bi his :)))
ve bir daha meslek lisesinde çalışmayacağımıza ne kadar şükretsek az şimdi di mi efem? kimse bilmez...

 
At 8/02/2007 12:38 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

ha bi de gökçenosum bu konuda ıhlamur kasrının katkılarını unutmamak gerek ben yaban ellere sen beylikdüzüne gitmeden oraya uğrayıp bi halleşmek icapediyor ne dersin?

 
At 8/02/2007 3:55 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

Aa tebi kızım tebi, hemmen bu haftasonu yapmalıyız bu asil görevi. Ordaki bi ağacın üzerine de kalp çizip Y-G yazalm toptan ölümsüz olalım.

 
At 8/16/2007 12:58 ÖS, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

ikinizin adınada çok sevindim...oh be..bitti maçka kabusu...hayırlı olsun...

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa