Cumartesi, Mart 03, 2007

NE GİYDİNİZ ÖYLE KIZ?

Dedim ki acık da kim ne giymiş dedikodusu edelim. Yayınımız esnasında erkek cinsiyetindekiler ekrandan uzaklaşabilir, "ne gidicem, büssürü cıbıldak hatun var burda" diyenler de durabilir ama konuşmalarımıza müdahale etmesinler lütfen.

Şimdi ilk ünlü ve süslü insanımız;



REESE WITHERSPOON
Aha da sadeliğin gücü, elbisenin eteklerindeki renk dalgalanması süper, straples en büyük aşkım, takı saç baş neyim hiper olmuş. Göz makyajı muhteşem, ben de öyle makyaj yapabilmek isterdim. Çok beğendim, yılın en iyi "Oscar almaya gittiğinde kıyafeti en iyi olan kişi" si seçiyom bu hanım ablayı ben, 100!



RACHEL WEISZ
Bu ünlü kişiyi nerden hatırlıyoz biliyomusunuz, Mumya filmlerinden, ne zaman TV de oynasa gene seyrederim onları ben çok eğlenceli, ordan da beğenirdim hatunu zati, film torpili geçiyom kendisine, elbisenin göğüs kısmını çok beğendim ama şu saten denen yere batasıca kumaş yok mu, paran var ünlü insan niye kendine başka kumaştan elbise diktirmiyon da bu saten şeysinden diktiriyosun bilmem ki. Neyse hadi, tamam tamam.




NICOLE KIDMAN
Tom Cruise bu ablayı boşadı ya huzurlu uykular çekiyodur geceleri, nefret ediyom bu ünlü kişisinden çünkü ben, kuru kafa gibi bişii, yanına bunu alıp yatamaz insan, iyk! Ama haksız mıyım, bak şindi kıyafete, hadi ben beğenmesem de ince-uzun-sarışın bi bayansın, normal bi elbise giy gel herkes daa çok beğenir, nedir bu boynundaki gezmeye çıkarılmış kokoş Nişantaşı kadınına ait süs köpeği fiyongu? Sen ki un gibi insansın niyçün bunca baartırsın kırmızıyı üstünde, olmuş mu ha olmuş mu, bunun bordosu yok mu şarabı yok mu ki daa güzel dursun bünyede? Hiçbirini yapamadın, niyçün saçına düz fön çektirirsin, bırak kıvırcık kabarık kalsın ki bari o göz doldursun, peehhh, o yok bu yok, gelmesin bu bi daa Oscara Moscara, çaarmayın.




JENNIFER LOPEZ
Anladık kocan çirkin, "bari ben de az sonra doğurcakmış gibi giyiniyim de millet bana baksın, herifim dikkat çekmesin" gibi iyi niyetli bi düşünceye sahipsin ama insan kendine de bile bile yapar mı bunu? Kliplerinden bilmesek elbisenin altında koca göbeğini saklıyon dicez, o da diil. Lopezim, Marc geçici, etme eyleme!




KATE WINSLET
Tam İngiliz Gülü! Çok beğeniyom, asil ve sade havasını, hem Titanic'te ne biçim fedakarlık etmişti o yımırta gibi oğlanı kurtarmak için, nooldu çocuk gene boğuldu bu üzüldüğüyle kaldı, başka filmini de seyretmedim zaten, ehehe! Renk acık ofsayt, başka bi renk de olabilirdi ama "ne" dersen bilemiycam şimdi, az sönük kalmış gibi sanki, saçı salsa kabartsa o da olurdu bak. Güzelsin hadi tamam.





JODIE FOSTER
Bu ünlü kişisi, bi başka ablayla evlendi, çeşitli numaralarla çocuk sahibisi felan bilem oldular, normal diil yani kendisi. Bu noktadan hareketle elbisesi hakkında hiç bişi demiycem, kariyerine hürmeten çaarmışlar ama, pıfff yani!





JENNIFER HUDSON
Bankalarda bile kaaverengi giydirmezler, kişiliksiz bi renk olduğu, insanı silikleştirdiği için, sen kalk koca kafa, Oscara kaaverengi bi elbiseyle gel, KDV si, kendin de zencisin yani! Ben Oscara çaarılcam, Valentino'nun kapısında yatarım, "abi nolur bana bi göynek dik ki herkesin aazı açık kalsın" diye, bu ne ne bu neee! Çıkar üzerindeki o komik şeyi de , biçimsiz insan seni!






GWYNETH PALTROW
Ben bu ünlüler arasında en ziyade buna kılım, gördüğüm yerde kafasına taş atarım o kadar yani. Hukukumuz Brad Pitt'in evlilik teklifini reddetmesiyle başlıyo, ondan da önce Brad'le ilişki kurcak cüreti kendisinde görmesine dayanıyo, pis iirenç! Zati kızına da Apple adını koymuş, biricik evladına "Elma" diyebilen zihniyetten ne beklenir ki! Oh çekmiş iirenç elbiseyi de üzerine herkesin maskarası olmuş, buna bunu giydirenden de Allah razı olsun. Hep böyle kal şekerim!





EVA GREEN
Ben bu kızdan korkuyom, çok mistik, böyle ortaçağa ait bir havası var, bizdeki Pelin Batu'ya benziyo, hayır Pelin'i seemiyom ama bunu beğeniyom. Elbisesi de kendine uymuş, bence kendi tarzı içinde oturmuş yani güzel, insan aslında bu kızı daha bi morlar, acı yeşiller, bordolar içinde görmek istiyo, saltanat pek yakışır bence ablaya. Kingdom of Heaven filminde vardı, ne güzel yakışmıştı o rol kendisine.





EMILY BLUNT
Aha Devil Wears Prada'nın ekibinden biri daha, bence oranın en iyi oyuncularından, hareketler, konuşma tarzı, küçükseyici gülüşü filan muuteşemdi bence. Elbisesinin modeli çok hoş, rengi salak. B, de gene saçlar yaaa, kim söylüyo bu insanlara toplu saç güzeldir diye, diildir kardeşim diildir, bi aslan yelesini toplar mı hiç, bi düşün, cücük soğanı gibi çıkmaz mı ortaya, sen niye topluyosun o zamaaaaann, haaaaa? Çok güzel kız bence, kendine özgü bi havası var.






PENELOPE CRUZ
Bu ablaya burç kıyağı geçicem, bi de ikisi de Pedro Almodovar'a ait Annem Hakkında Herşey ve Volver'i seyretmediyseniz hakketen kayıpta olduunuzu belirtmeyi de borç bilirim, seyredin, bu bağyanı da sevceksiniz. Şimdiii, Boğa kadının özellikle gözleri güzel ve vurguludur, örnek veriyom, ben, bi de bu, kıyafet hoş, saçı sal, seviyom seni Penelope, yaşasın esmer kadın, iirenç sarışınlar!




CATE BLANCHETT
Yüksüklerin Efendisinde Elf ti bu kızcaaz, bi insan bunca güzel Elf mi olur, böyle mi yakışır, Babil'de dana gibi yatmış gerçi, pek bi fonksiyonu yok ama olsun. Çok zarif, çok güzel, saçı toplu ama en azından pırasa modeli diil, dalgalı, yasak savar yani. Elbise de nanay ama gelmiş bi kere, beenirim de kendisini bu seferlik görmezden geliyim hadi.




CAMERON DIAZ
Ben bunu da seemiyom, elbisesi de çikin, ne o öyle yakalı püsküllü etekli bilmemneli. Hiç güzel diil, çorba tası gibi ağzı var. Ne biçim, iirenç. Bi tek küpeleri güzel, kocaman yeşil taşlılar çünkü, yeşil herşeyi seviyom, benim yeşil ayakkabım da var evet.






BEYONCE
Beyonceeee beyonceeeee allavyuuuuu!!!! Türkiye'ye gelse bu kadın hemen bakmaya giderim, hani böyle dağ başında güzel bi manzara bulursun da koyun gibi dalar gidersin ya, hah işte o dağ manzarasına gerek yok, buna bak gene aynı koyunluk yapışır üzerine. Allah özenip de yaratmış, biraz kaide büyük ama napıcan artık, kıyafet idare eder, daha gümüş rengi-gri daha taşlı bişi olsa bence daa güzel olurdu ama güzelliğine not veriyom geçiriyom, bi daa olmasın!




ANNE HATHAWAY
Bu ablayı pek sevmiyom ben, fazla ağızlı fazla gözlü, Kırmızı Başlıklı Kız masalında rahatlıkla kötü kurt rolünü kapabilir o mağara gibi ağızla, inandırıcı da olur yani. Bi de zevksiz kardeşim ayriyeten, tipe bak sen git Devil Wears Prada filminde oyna sonra da Oscar törenine git böyle kelebekli fiyonklu dümbelek bişi giy, hadi giydin saçını ne topluyosun, anca saçınla çekiliyosun zaten bi de onu da ortadan kaldırmışsın, insanın içine hafakanlar basıyo, insan acık filminden feyz alır, otur kaldın!

6 Yorumcuk:

At 3/03/2007 10:52 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

rachel ve emily muhteşem yaratıklar. ama beyonce ahh beyonce hayatımın kadını ..yanlış anlamayın ama jay z yi de pek severim dünyanın en başarılı bileşkesi bunlar..
ve lafazan teklif ediyorum:
bi gün okuldakilerin fotograflarını çek ve onları da burda değerlendirmeye al.
nassı fikir ama beğendin di mi hadi itiraf et :P

 
At 3/03/2007 11:32 ÖS, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

Bahis konusu kıyafetlerden hangisinin içinde olmayı tercih ederdin Lafazan?
Ben bunu deliler gibi merak etmekteyim.

 
At 3/04/2007 2:36 ÖS, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

Ayriyeten ben 100 puanı gözümü tamen kapadım ve Kidman Hanımefendiye hiç çekinmeden verdim.
Elbise, boy, endam, saç-baş hepsi yüz hepsi..
Haksız mıyım Lafazan, kız fidan gibi salıniy ortalıkta.

 
At 3/04/2007 9:08 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

No Yasemincüüm, beenmedim, neyi yorumluycam, beyaz gömleği mi? El-Cevap: NO! Ama arada bi bizim ünlülerden felan derleme yapıp yorumlarız belki kimbilir, yada seneye Oscara belki.
Kıymetli Kara böcek, hala buraya utanmadan arlanmadan yorum yazabilmeni takdirle karşılıyorum, seni bozmya çalıştıydım ama demk ki başarılı olamamışım, kader, Elbise 1 no helbet, 100 verdim ya zati, ama saçım öyle olmiicak kıvırcık olcak gene. Kidman hakkında da seni yerden yere vuruyom, demek ki sadece resimlere bakmışsın altını okumamışsın, yakalandın işte.

 
At 5/02/2007 9:54 ÖÖ, Blogger LaMa Şu ahkamı kesti...

yorumlara bayildiim :))
hele de Jlo'ya ve eva green'e...
hayirli atip tutmalar...

 
At 7/11/2008 7:45 ÖS, Anonymous Adsız Şu ahkamı kesti...

YA BU KADAR GÜZEL ELBİSELER OLMAZ YA ÇOK GÜZEL

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa