Cumartesi, Mart 10, 2007

BEN EVLENİYORUM




Bu abla ile yanındaki abiyi hatırlıyomusunuz? "Ben Evleniyorum" diye bi yarışma vardı zamanında, bu zıkkım yarışmaların anasıydı, ben hepsini seyrettim büyük bi istikrarla. Bu abla da Nazan Erdoğandı, yanındaki de Kaan Taşdelenler. Sonra bu herifin eski karısı canlı yayına bağlanıp bi güzel sıvamıştı oğlana, Nazan de nazlı ceylan edalarıyla bu ilişkiyi devam ettiremiycaanı felan açıklamıştı, sonra daha başka bişiler olmuştu. Bu kızın bi tuhaf konuşması vardı, lafını bitirdikten sonra, kendi kendini haklı buluyomuş gibi kafasını sallayıp, şirincik bi ses tonuyla "hı hı" derdi, habire "alem bana hasta" açıklamaları yapardı. Nooldu bunlara acaba sonra, ayrıldılardı bu çift onu hatırlıyom ama, stilist mi desinatör mü öyle bişiydi bu kız. Özgüveni çok yüksek olduundan hakkaten de etkiliyodu insanları.Bir de Uğur Keklik vardı, kimsenin istemedii negatif kız, kısır döngü işte, öyle negatifti ki kimse bunu istemiyodu, istemediklerinde kız daha da negatifleşiyodu, böyle sürüp gidiyodu.
Ben hiç seemem bunlaım insanları, bi süre tamam olur, teselli naz niyaz felan ama baktım uzuyo bitmiyo, hakkaten karamsar, nice seversem seviyim çıkarıyom hemen hayatımdan o insanı. Yoksa benim enerjimden yiyo. Vefasızlıksa vefasızım ben. Bunu da tevazu olsun diye sööledim yoksa kesinlikle vefasızlık olmadıını bilcek kadar da ölçü izan sahibi bi insanım Allaha şükür.
Sigarayı bıraktım ya her günüm azap kardeşim, canım istiyo istiyo ve oturuyorum. Kabus gibi. Biri bana akciğer kanseri olmayacağımı garanti edebilse hemen yeniden başlıycam, ama işte, gerçi 17 yıl içtim, 1 aydır içmiyom, olcaksam alt yapısını hazırlamışımdır zaten demi. Neyse içmiycem gene tamam.

4 Yorumcuk:

At 3/15/2007 1:05 ÖS, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

Sigara bıraktırıcı bir makine varmış ve başarısızlık oranı yüzde bir filanmış.

Toplam ücreti 600 ytl imiş

ve altı ay sonunda sigaraya başlamanız durumunda para iade garantiliymiş.

Dün izlemiştim tv.de.

En fazla 5 seans.

Sigarayı ciddi bir sorun olarak görüyorsan tiryaki Lafazan, değerlendirilmeye değer derim, başka da birşey demem.

 
At 4/27/2007 10:17 ÖÖ, Blogger Banu Şu ahkamı kesti...

ŞU NAZAN'IN "HIHI"LARINI HATIRLADIM ÇOK GÜLDÜM YAHU :D

 
At 6/03/2007 2:14 ÖÖ, Blogger بerجesتe Şu ahkamı kesti...

tiryakiye sormuşlar :

sigarayı bırakmak çok mu zor ?

yooo demiş, ben bile seksen defa bıraktım.. :)

aman uzak olsun yine de efenim ..her şeyin başı sağlık çün..

bu arada yazınızdaki merd ü zen 'i hatırlayamadım :)) kimdir bunlar yahu ?

 
At 6/03/2007 2:24 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

Boşverin kıymettar Berceste Hanım, önemli kişiler diildiler zati.

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa