Cuma, Şubat 02, 2007

GİDİYORUM GÜNDÜZ GECE



Yemeğin yapılmayacağı, çamaşırın yıkanmayacağı, ütü derdinin insanın göğsüne oturmayacağı bi yere gidiyorum, annemin evine! No no, kocamı bırakıp kaçıyor değilim, bilakis kendisini de götürüyorum oraya. O dönecek ben ise dönmeyeceğim bikaç gün daha nihahahha!

Orda günler kitap okuyarak, "anneeaağğğ, akşama karnıyarık yapsanağğğğ" diye böğürülerek, küçük kız asabileşmezse aniden, saçını okşayarak, babayla onun bunun dedikodusu edilerek geçirilir. Mutlu huzurlusunuzdur, taa ki bir hafta sonra kendi sevgilinizi özleyip eve dönmeye karar verene dek. Döndüğünüzde sizi bi acı gerçek daha bekler ki o da okulun açılacağıdır, kabus gibiğğğ!!!!

Belki o zamana kar yağar okul tatil olur, belki şehre bir film gelir demi... Yok şarkının kellisini getirmiycem "bir kedim bile yok" kısmını yani. Niyçün?! Çünkü biz Yaseminanımlan yiyemediğimiz hayvanları sevmiyoruz, kediyi de külliyen sevmiyoruz, dimii.....

Bi de ben extradan kurbağaları çok seviyom, doomgünümde felan hediye almak gerekirse, ki gerekir, kurbağalı bi obje beni ziyadesiyle sevindirir yani söyliyim. El cevap: evet kurbaa da yeniyo.

Etiketler:

1 Yorumcuk:

At 2/02/2007 10:14 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

yeeesss orraaytt beybiii,yiyebildiğim ve iri yarı hayvanları seviyorum..yollardaki kedileri ciğerle beş öğün besleyip karınlarını şişiren ve onların saldırganlaşmasına sebebiyet veren yurt kadınlarından tiksiniyor, onları tc nin savcılarına havale ediyorum..saygılar lafazancım..ve çabuk gel piliiz :)

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa