Salı, Şubat 27, 2007

NO COMMENT!



Annemler burda, nası iyi geldi bugün bana anlatamam. Normalde ben, eve döndüğümde, sabah alelacele çıkıldığı için çıfıt çarşısı (bu arada "çıfıt" sözcüğünün Yahudilere bir hakaret, alay sözcüğü olarak kullanıldığını biliyor muydunuz? ben bilmiyodum, pek bi alaka da kuramadım, bi Yahudi niye çıfıt kelimesine kızsın ki? araştırmak lazım.) halinde bırakılmış bi ev, darmaduman yatak, atılmış kıyafetler, iki adet pis ve kurumaya yüz tutmuş gevrek tabağıyla karşılaşıyorum. Ekseriyetle -kış aylarında olmamız sebebiyle, her ne kadar dibine darı ekilesice küresel ısınma bi ağız tadıyla kışı çok görse bile insana, hibrit araba alcaz biz, çevreye katkı hesaabı, hondanın var, çok para veriyosun, hemen bi tane takdim ediyolar, denklem çok kolay çözülüyo yani- ev soğuk oluyo, perdeler de kapalı. Ben bu duruma hiç aldırmıyom zannediyodum kendimi, okulda kalabalıktan öyle yoruluyom ki birileri bize gelsin bile istemiyom artık, ev kurtarılmış bölge olarak kalsın, giriyim içine kimseyle konuşmadan oturiyim istiyom sanıyodum, aslında çoğunlukla da öyle ama, bugün bi geldim ki ne göriim kardeşim, annem evimi kendince ev düzenine sokmuş gene(sehpaların alayı ortaya, üstüne çiçek), babamla ikisi bir olup en çılgın eğlenceleri olan ev temizleme seansını gerçekleştirmişler, annem azimle bulaşık makinesini görmezden gelip ortalıktaki herşeyi elinde yıkamış, kombi açık, ev sıcak, perdeler açılmış, ev havalandırılmış. Şimdiiiii, benim kocam ben olmadığım müddetçe eve gelmek istemez, o yüzden öyle uzuun uzuuun annemlere felan gittiğimde pek bi huzursuz olur, ben de annamıyodum onu deli mi ne felan da diyodum laf aramızda, biraz da şımarıklıktan yaptıını düşünüyodum aslına bakarsan, ve fekat aziz arkadaşlarım bugün anladım. İnsan olan insan yaşayan bi eve girmek istiyomuş. Şimdi bu tombik insancıklar yarın gidicekler, ben öbürgün gene hamamböcekli formatındaki eve giricem, adaletin bu mu dünya!

Dana 11-C bugün bana ders işletti, kendimi bi tuhaf hissetttim, gerçi popülarite hiç de yüksek diildi, 33 te 8 kişi hakkaten dinliyo, 8 kişi ayıbolmasın diye tahtaya bakıyo, bi 8 daha yatıp uyuyo, kalan 8 de öküz gibi konuşuyo, arada bi zılgıt yiyip sinseler de devam ediyolar hemen akabinde, zaten öyle asap bozucular ki ekseriyetle, hani orda düşüp ölsem bi Allahın kulu "aaa nooldu buna" diye dönüp bakmıycak, iş ki ders işlemiyim de aniden bi yılana dönüşüp, su borusuna sarılarak kayıp gitmem bile umurlarında olmaz yani o derece. Dönüşiim de sokucam hepsini salak kafalarından. Azimle ite dürte işliyom felan ama ömrüm çürüyo yani, anneler babalar size sesleniyom, okumak istemeyen çocuklarınızı illa okula yollamayın, garibim örtmenlerin ömür törpüsü oluyolar. Halbukisem okumaya niyetli 10-A, 9-A öyle mi. Fare gibi çocuklar, güle oynaya parabol çiziyoz cümlemiz.

Kanlı bunalım hafifliyo, geçen haftaki son vukuatım, bi su bardağına bakıp ağlamaktı, bu hafta henüz çok manasız şeylere ağlamadım, haftaya iyice düzelirim diye umuyom. Sebebini soracak olanlara, hayattan bunalma diyebilirim, zira "şudur" diye net bişi söyleyemiyom.

Kara, Allah belanı versin dicem son anda yutup da demiyorum yani, insan nikahlanır da bi çaarmaz mı, ne biçim insansın, Alla allaaa.

5 Yorumcuk:

At 2/28/2007 12:23 ÖÖ, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

Bundan sonra ben kara değilim. Bana "Kara Bey" diye hitap ediniz lütfean.

Diğer taraftan bardaklara bakıp ağlayan birisini nikahıma çağırıp güzelim nikahımı matem havasına neden bürümek istiyeyim ki. Bunu neden yapayım ki??


Öteki taraftan zaten nikahımızda kimsecikler yoktu. Ben, hal-i hazırdaki zevcem ve diğerleri vardı.

Beriki taraftan, törensel bir durum da yoktu. Sen oynamaya pek meyilli olduğun için ve oynamaya meyilli fânilere hizmet edecek şartlar bulunmadığı için seni ve yandaşlarını çağırma ihtiyacı içinde olmadım.

Her şey bir tarafa bardak meselesine üzüldüğümü belirtmem gerekecek.

 
At 2/28/2007 8:38 ÖÖ, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

karraa naasssı arkidişsin sen be!
gökçen'e sonuna kadar katılıyorum yandaşı olarak. amacımız eğlenmek oynamak göbek atmak değil.bilirsin anlamayız biz onlardan.ama geyik yapardık en alasından.sanırım sen de bundan korktun..neyse haklısın tabe...ne kadar tehlikeli olduğumuzu geyiğe başlayınca biliyosun tabe.
ve sen arkidişlerinle ilgilenmezken onlar bunalımdan çıkıp bunalıma giriyor..kimi su bardağına kimi çaydanlığa kimi tencereye bakıp ağlıyor..yaaa böyle işte

 
At 2/28/2007 1:49 ÖS, Blogger uNut Şu ahkamı kesti...

olm..kara Bey...yani!!

nişan ha!!

:)....hayırlı olsun olm! ne kadar lafazanın blogu olsada buradan sana yazmaya bi sakınca göremedim...

bide şey kökçenciim...valla ismirden keltimkeleli pente aynı durumdayım aalamak tışında...ama geçeçek..geçeçek...

 
At 2/28/2007 5:43 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

Kara kara, öyle bi zeytinyağı kılıklı insansın ki şu durumda bile hala üste çıkmaya çalışabiliyosun. Belki de benim bunalımımın sebebi senin nikahının olduğunu hissetmek ve ona çağrılmamaktı, belki üzerimdeki kara bulutların sebebi sendin. Günahı vebali senin boynuna, artık seni seemiyoz biz sööleyelim yannız.
Yasemün, ben oynamayı bilirim bi kere, çılkıncasına da oynarım hop hop, deli gibi kıvırtırım ayriyeten ama çağrılmadığım bi Karanın düününde bunları yapcak halim yoktu tabi. İlgilenmesin bırak, ikinci sınıf insan, hıh!
Unut şaşırdın mı kendini şekerim? Nişan demiyoz nikah nikah, nişanı yapalı baya olduydu zaten. Sen de 30 un burnunun ucunda, elin armut toplayarak otur, senin evliliğini bi proje olarak ele almak istiyom ama korkarım umutsuz bi procesin sen. Hem ağla bak açılırsın, atma böyle içine, Allah muhafaza ince hastalık olursun yazık gencecik delikanlısın.
Bi de o ne kurufasulyeydi beee! Bi gün yerinde de yemeye gidelim arkideşler.

 
At 2/28/2007 6:25 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

ben biliyom o kurufasulyecinin yerini süleymaniye kütüphanesinin orda..yemiştim evvelinde gökhan iyi bi öğrenci kızkardeşi de öğrenci anası da gelecekmiş bizim okula artık o da iyi bi öğrencii.allaaam ne annatıyom ama kurufasulye hepimizin başını döndürdüü..oyhh :)

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa