Cuma, Ağustos 03, 2007

AYAKKABI SORUNSALI

Ayakkabı mevzuunu çok seviyorum. Şimdi tayinim de oldu, rahatladım ya tüm gün web sitesi gezme mesaime geri döndüm huzurla. Hafta başından beridir, 1 dk aralıklarla MEB in sayfasını refresh etmekten ziyadesiyle sıkılmıştım çünkü.
Aşağıdaki ayakkabılar şu siteden. Siz de göreceksiniz, fiyatları da epeyce var. Aslında belki burdan iyi bir mağazadan alsanız da bu kadar vereceksiniz ama kargosu çok yüklü oluyor yahu. Kışın Amerika'dan bi siteden 3 çift ayakkabı aldım, üç ayakkabının toplam fiyatından daha fazla kargo parası ödedim ki manasız. Ebay dan filan da güzel ve ucuz ayakkabılar bulmak mümkün ama yine kargo parası durduruyor insanı. Amerikadan sık sık gelip giden, sıkı bi arkadaş bulmak gerek.
Geçen bi dergide okudum, Türk kadının en sıkı takip ettiği moda ayakkabı modası imiş. Kıyafetten fazla. Ve kadınların 1/3 ü her alışverişe çıktığında en az bir ayakkabı ile geri dönüyormuş. Yani "aman canım bi ben diilim ya bak bütün kadınlar ayakkabıya hasta" diye düşünerek de kendini rahatlatmak mümkün. Tabii bu araştırmanın A ve B gelir grubu insanlar üzerinde yapıldığını da unutmamak gerek. Kalanların öncelikli sorunları arasında ayakkabı kesinlikle yok. Bu çarka katkıda da bulunulabilir tabii. Fışırı çıkmamış ama giymekten sıkılınmış ayakkabıları (bi tanesi Taksimde bildiim kadarıyla) belediyenin geri dönüşüm servislerine vermek olası. Alıp temizleyip kendi mağazalarına koyuyorlar, dar gelirli insanlar da oradan gelip, para vermeksizin alıp kullanabiliyorlar. Beyoğlu Belediyesine ait bu mağaza. Hem de çevreci bi yaklaşım oluyor. Tansaşta da büyük karton kutular var, fazla kıyafetleri yıkayıp ütüleyip paketleyip bu kutulara atabiliyosunuz, ihtiyaç sahiplerine ulaşıyor. Sosyal sorumluluğumu da yerine getirdim işte.
Siyah giyimi çok severim, ama öyle rockçı havasındakileri değil, kara gözler kara tırnaklar, salkım saçak saçlardan filan bahsetmiyorum. Siyah pantolon-gömlek-kazak-ayakkabı gibi. Bütün bu siyahlıkları açmak için de siyah-beyaz ayakkabı. O yüzden benim bu siteden beğendiklerim de siyah-beyaz ayakkabılar oluyor.
Bi ayakkabı mağazam olsa en iyi müşterisi kendim olurdum herhalde.



Bunlar da kontenjandan renkliler. Şu güllü olana benzer Irregular Choice'ın bi ayakkabısı vardı çok beğenirdim onu da. Taba olan da Camper, o burda bulunabilir muhtemelen, adı da çok güzel ayakkabının Sunglasses. Hiper bişiler bunnar be.

1 Yorumcuk:

At 8/06/2007 2:12 ÖS, Anonymous Adsız Şu ahkamı kesti...

Ben renklilerden yanında dikiş olanı sevdim.

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa