Çarşamba, Ağustos 09, 2006

BETTLEJUICE



Bu filmi izlediniz mi? Eski film '98 yapımı, Tim Burton. Ben hastasıyım, hele de müzikleri. Eve de almıştım, sonra kimbilir hangi densiz aldı ve geri getirmedi. Bundan sonra kapalıyız kıymettar arkadaşlarım, kitap film şu bu istemeyiniz şiddetle reddedilirsiniz, hakaret, tehdit ve dayaklara da maruz kalabilirsiniz. Şimdi yeniden sipariş verdim. Bu sefer gözüm gibi koruycam.



Bi de Ölüm Kadına Yakışır var. Bu da süper, hele o kadının gençlik iksirini teslim ettiği havuz sahnesi filan. Biraz gerçeküstü şeyleri seviyorum galiba.

Günün Özlü Sözü: Aldıklarımızı geri getirelim, mal sahibini kılçık etmeyelim. Geri getireni Allah da geri getirir.

3 Yorumcuk:

At 8/09/2006 8:12 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

ama lafazan eğer vermessen filmleri kitapları gelip sizde izleriz yada okuruz ki böylesi daha yorucu olabiler

 
At 8/10/2006 10:36 ÖÖ, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

anacım gel gell, lafı mı olur.

 
At 8/10/2006 4:04 ÖS, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

Neyse ki emanetleri zamanında yerine ulaştırmada bir örnek insan tablosu çizen bir şahs-ı muhteremim.
Bunun sonucu olarak bu yakınmadan her hangi bir şekilde rahatsızlık duymuyorum.

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa