Cumartesi, Ağustos 05, 2006

SEVGİLİM SEVGİLİM NASILSIN !



Bu adamı hatırlıyor muyuz, pek kıymattar, herhangi bir tipe ait, sonsuz sayıda yorum bırakıp beni erdiren okuyucularım? 1970-1980 arası doğumluların hatırlıyo olması lazım, bi de yanlış bilmiyosam bunun bi ekürisi vardı, Rüya Ersavcı mıydı neydi, sonradan keltoş bi amcayla evlenip evinin kadını, çocuklarının anası olmuştu, "İstemiyorum babaaaaağğğğ" diye süpersonik bir eseri icra ederlerdi. Yaa bi an sanki bu herif diilmiş gibi geldi , neyse bilemicam şimdi.
Size Barbaros Abinin güzide eserlerinden ikisinin sözleriyle veda ediyorum. Bi de Bir Başka Gece vardı, Tuncay Vural dans ekibi çıkardı, şindi Tuncay Vural'ın Style Gym cd si var, evde dans ede ede spor yapabiliyosun, ki zati ben bi tek bu spor türüne tahammül edebiliyom, kalanı öldürücü sıkıcılıkta seyreden bir koşu bandı zıkkım sürüsü.

Şarkımız, "Ben Sizin Babanızım"

ben sizin babanızım
ben ne dersem o olur
önce yemek yiyicem ve diskoya gidicem
orda hop hop yapıcam..
hop hop hop
orda zıp zıp yapıcam.. zıp zıp zıp
ben sizin babanızım
ben ne dersem o olur
gazinoya gidicem
bende şarkı söylicem..
ö lö lö lö lö
darbukacı solo yap
yeter yapma
herkes çalsın oynıcam
langırt..
ah düştüm oynamıcam durun
ben sizin babanızım
ben ne dersem o olur
şimdi spor yapıcam
haşırt huşurt, hırt hırt, ıııh..
langırt-
en büyük baba başka büyük yok!
ben sizin babanızım ben ne dersem o olur
şimdi yatıp uyucam
haydi iyi geceler

Diğger şarkımız;

Sevgilim sevgilim nasılsın
Burnun kapıya kısılsın
Diskoda hop hop hoplarken
Kot pantolonun yırtılsın

Sevgilim sevgilim nasılsın
Soğuk iç sesin kısılsın
Köpüklü banyo yaparken
Birden sular kesilsin



'^++%%&&/()()==?_?_►└.◄Ğ

2 Yorumcuk:

At 8/15/2006 11:07 ÖS, Blogger mq Şu ahkamı kesti...

görür görmes tanıdım adamı. korkunç kocaman güneş gözlükleri vardı degil mi

 
At 8/16/2006 3:10 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

di di
hakkaten saygıdeğer bi kişilikti !

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa