Pazartesi, Temmuz 17, 2006

İŞTE GİDİYORUM ÇEŞMİ SİYAHIM

İŞTE GİDİYORUM ÇEŞMİ SİYAHIM
ÖNÜMÜZE DAĞLAR SIRALANSA DA
SERMAYEM DERDİMDİR SERVETİM AHIM
KARARDIKÇA BAHTIM KARALANSA DA

HAYLİ DOLAŞAYIM YÜCE DAĞLARDA
DOST BENİ BIRAKTI AH İLE ZARDA
ÖTMEK İSTİYORUM VİRAN BAĞLARDA
AYAĞIMA CENNET KİRALANSA DA

BAĞLADIM CANIMI ZÜLFÜN TELİNE
SEN BENİ BIRAKTIN ELİN DİLİNE
GÜLDÜN MAHZUNİNİN BERBAT HALİNE
MERVANIN ELİNDE PARELENSE DE

Tatil tatil, ben diyim bi hafta siz diyin on gün, ööle işte...
Türkü gibisi var mı, döniim yazcaam konular; hayvan sevgisi, hümanizm, türküler, nasıl çupraları teker teker yidim, denizin alayını yüzerken başımdan geçenler, annem ne dedi, kızkardeşimin yeni tuttuğu ev nasıldır, bebek evrenler ve kara delikler, dijital fotoorafçılık teknikleri, kurbağa keserken dikkat edilcek hususlar, perdeleri yıkarken bi gece önceden ıslatırsak daha iyi beyazlar mı, mevlevilik nedir, şu yaşımdan sonra mevlevi olsam olur mu, işte böyle ruhani konular...
Dedim ki heveslensin 5 okuyucum, beni merakla,arzuyla beklesin.

4 Yorumcuk:

At 7/17/2006 7:31 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

yaa lafazaaan ben de yokum bi hafta bilemedin on gün ne olacaktır bu blogların halleri, alem ne okuyacaktır..iki lafazan evladından mahrum yaşayacaktır güzide türk toplumu

 
At 7/17/2006 8:30 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

biraz acı ruhu güçlendirir kardeşcaazım yapılcak bişi yok.
gez dötüm yolları iç soğuk suları
eheheheh

 
At 7/22/2006 6:57 ÖS, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

Her taraktaki bezlerin sahibi Lafazan,

TAhammülüm kalmadı. Anlat bize, hakikatleri anlat. Kurbağanın karnını nasıl görmemiz gerektiğini, perdelerin renginin nasıl attırılacağını ve buna benzer birsürü gerekli bilginin ne şekilde kullanılacağını anlat. Yap bunu, yap ama bizi daha (burayı kısık sesle okuyun) fazla bekletme!!

-Tahammül mülkünü yıktın hülâgühan mısın Kâfir?
-Aman yaktın cihanı, ateş-i sûzan mısın kâfir?

şeklindeki beyiti nedendir bilemedim, söyleme ihtiyacını hissettim, hissetmekle kalmadım bu hissime yenik düştüm.

Malum Türkçe alanı oldu bana hayal, ben de olurum edebiyatçı.

 
At 7/23/2006 11:33 ÖÖ, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

ahahahaa
karaaa
işte gerçekler işte sen yüzleş ollm o kadar anlattık anlamam dedin de nooldu oldu sana edebiyat alan
kıymetini bil bunu bulamayanlarda var

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa