Cumartesi, Temmuz 15, 2006

SOSİS ŞEKER-HAMBURGERİ BİLEM VAR

Gittim kınama geldim, daraldım da acık, kendi kınamda da inme inicek gibi olduydu ama çaresiz yapmıştık. Fekaaat düğündeki takı ve öpüşme merasiminden nefret ettiğim kadar hiçbişiiden nefret eder diilim söyliyim, zaten hiç hoşlanmıyom insanlara dokunmaktan bi de sekizbin kişiyi öpünce insana bi haller oluyo. Yok valla bi daha aynı derdi çekemem, geçiniyim geçinmiyim oturucam herifimle.
Herifim nerde peki? Çalışmakta! Yoksa ben bu saatte niyçın ama niyçın bilgisayar başında oliim ki. Ne sıkıcı iki gün geçiriyom be, düdük gibi tek başıma. Tatilin başından beri hep bi takım aktiviteler yapmıştım, ona git buna gel, alışveriş yap, dışarı çık filan derken şu ana kadar anlamamışım, hakketen tatil daraltıcı yüzünü son derece büyük bir acımasızlıkla gösterdi.
Şu yukardaki şeker ve üç arkadaşı benim bu sabahki kahvaltımdı, bunların bi de hamburger şeklinde olanı var, şeker aleminde sosis şekeri tek geçerim. Gırç gırç sesler çıkartırlar, uzata uzata yersin, ağzınla çeşitli sesler çıkarıp adamını sinir edersin filan. Üzerinize afiyet şeftali yemekten midem bi hoş olmuş da bugün biraz sağlıklı besleniim dedim, ki bence Haribo sosis şeker de bu iş için birebirdi.
Gelecek seneki sucuklarım için matematik defteri hazırlıycam, günlük plan babında. Okulumuzdaki deveden hallice taş kafa güzide matematik öğretmenleri kitaplarımı birer birer alıyor, almadım diyor, sonradan ellerinde görünce yüzlüyorum, hiç de utanmıyorlar, işte de bu eziyetten kurtulmak amacıyla bi defter yapıcam ki, konuları, örnekleri filan yaziim, bi tek defterle gidiim sınıfa, bitsin bu aşkın ıstırabı. Hem de vakit geçer.
Diğer eğlenceli aktivitelerim, çorba içmek, kocamı beklemek, vergi iade fişlerinden her gün bir avuç yazmak, evde topuklu ayakkabı üzerinde durma denemeleri yapmak, bir salona bir yatağa yatıp saatlerin geçmesini beklemek ve çekirdek çitlemektir. Bu eylemlere katılmak isteyen varsa, buraya yazsın ki evi tarif ediim.

1 Yorumcuk:

At 7/16/2006 3:17 ÖS, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

annem noldu sana, dur daa...ben hep böle yaşıyom...halimi görüyosunuz..çok çalışan koca hiç iyi bişey diil, hiiççç...

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa