Perşembe, Temmuz 13, 2006

DÜĞÜN GÜNÜ KREASYONLARI



Düüne gitcem ben bu akşam, daha doorusu kına gecesine, çünkü düüne gidemicem. İşbu mühimötesi gece için hazırladığım iki kreasyonum. Hangisini giysem karar veremedim. Beyaz gömlekli olanı daha çok tutuyom kendi adıma, çünkü ötekiyle karaböcük gibi oluyom, yaz vakti bunca kara giyinmek de hayra alamet diildir, biliyosunuz. Yok, her ne giysem güzel olucam orası ayrı da, daha güzel ve çok güzel arasında seçim yapmam gerekiyo, ne zor Yarappi, ne zor.
Yalnız beyaz çantam yok, siyah var bi tek, o yüzden o beyazlının altına, öteki resimdeki siyah topukluları giyip, siyah çantamı da takınabilirim, söylemedi demeyin.
Bi de bunun küpesi, ojesi, ayak tırnağı, göz boyası, dudak sürücüsü falanı var. Süslü olmak ne uzun iş be. Allahtan süslü diilim. :)

9 Yorumcuk:

At 7/13/2006 9:08 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

bence beyaz gömlekle siyah etek kombine edilmeli

 
At 7/14/2006 9:53 ÖÖ, Blogger huysuz Şu ahkamı kesti...

passive, katıldım ben sana. böylece siyah ayakkabı çanta da sırıtmaz.

 
At 7/14/2006 12:34 ÖS, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

ah bu beyaz çanta sendromu ah... ihtiyaç anında tiz zamanda alınacak diyorum, sonra unutuyorum...bende de yok... her kadınının gardlobunda bir siyah elbise ve bir beyaz çanta mutlaka bulunmalı...
eee ne giyerek gittin?

 
At 7/14/2006 1:03 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

beyaz gömlekli kreasyonun altına siyah ayakkabı-çanta-küpe kreasyonu yaptım. o sizin dediiniz kreasyonu da denedim ama siyah etek biraz uzun, çok kapalı oldu. beenmedik kadim arkadaşım laleylen biz.
meticim siyah elbisem var da içine giremiyom, kader napıcaksın.

 
At 7/14/2006 7:59 ÖS, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

Peki giyim konusunda mütenâsip olanı yakalayan Lafazan,

Ben hem kınaya, hem de düğüne gideceğim. İyi kötü tecrübe sahibi biri olarak senden yardım istiyorum. Ben ne giymeliyim, hangi aksesuarlarla düğün mekanını şereflendirmeli, gözleri üzerimde mıhlamalıyım.

 
At 7/14/2006 9:15 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

çuval giyse yakışır deyişini söyleyen derviş, seni hayal edip söylemiş, kara gözlü çingenem.

 
At 7/15/2006 1:37 ÖÖ, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

kara ne giyse yakışır
o biiiiiiiiiiiiirr kara
o biiiiiiiiiiiiiiiiir murat
o biiiiiiiiiiiiiirrrr zümre başkanı namzedi kara murat hehehe

 
At 7/15/2006 2:22 ÖÖ, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

şşiiiitttt, kara muratıma laf yokkk!!!!!!

 
At 7/15/2006 8:12 ÖS, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

Ulenn Ulenn!!!! sesimiz çıkmıyor diye, el kadar çocukla uğraşmak size yakışır mı, YAKIŞIR MI? söyleyin Ulen... Deli etmeyin beni.

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa