Pazartesi, Eylül 18, 2006

PATLAYASIN E Mİ?



Tatilden dönüp de okula başlamak kadar acı bir duygu bilmiyorum kıymetli kardeşlerim. Hele de 9. sınıfların 80 kişiden mütevellit olduğunu görünce ne etsem iyice bilemedim, çikolatalı milkshake e vurdum kendimi.
Tatili anlatmayacağım. Uzun, maceralı, zevkli, nostaljik velhasıl pek ama peekkk güzeldi. Dönerken böhü kıvamında geldik. Bi daha da senede bir kere tatile çıkarak kendimize bunca yüklenmemeye, kışın da bir-iki günlük minik tatiller yapmaya karar verdik.
Bu resim Fethiye'den bir enstantane, ama hemen belirtiyim, çok emin de diilim, karıştırıyom hangi tarihte nerde olduğumuzu. Size hemen de Ege şivesiyle bir cümlecik kuriim; "Akça gızım, cımık daa biber gatıveremmi? Hemen mi doydun? Goca sergiyi goyup yörüyüvedin mi?" Ehehehhe hastayım ulan Ege insanı sana bennn!
Patlangıç Taksi'ye bittim ama asıl ben, bir nedir, nasıldır, beynimi zorluyom anlamıyom.

11 Yorumcuk:

At 9/18/2006 7:38 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

seksener kişilik tam yedi koca sınıf ordu mu kuruyoruz acaba farkına varmadan yoksaaaa yoksaa..

 
At 9/20/2006 12:16 ÖS, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

okul mevcudu tavana mı vuruyo ne!!! aman diyeyim ben size...müdür çıldırmış olmalı...

 
At 9/20/2006 6:14 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

80 bile bayat haber metim. bugünün rakamı 86. h sonuna 90 ı görürüz ben diyom. örtmenlikten istifa ettikten sonra nası para kazanabildiin konusunda ayrıntılı bi açıklama ve desteklerini içeren uuzuuuunnn bi mail bekliyorum senden acilen belirtiyim.

 
At 9/24/2006 4:23 ÖÖ, Blogger wolkanca Şu ahkamı kesti...

kiz lafazan sen bizim lafazanmısınız :)

 
At 9/25/2006 6:25 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

nassı yani?!?

 
At 9/27/2006 1:19 ÖS, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

"Sen bizim lafazanmısınız" cümlesindeki anlam katli, ne şekilde giderilebilir ki?

Pek gafil Volkan,ben inanıyorum ki, Lafazan sizin Lafazan olamaz. Bu imkan dahilinde değil.

 
At 9/28/2006 3:57 ÖS, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

:)))))

 
At 10/02/2006 4:27 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

hatta karacım bu volkan yılmaz da bizim volkan yılmaz olamaz...ne alakaysa..

 
At 10/05/2006 6:43 ÖS, Blogger uNut Şu ahkamı kesti...

e sende patladın galiba...sessissedasıs buralarnesamandır......

 
At 10/05/2006 6:44 ÖS, Blogger uNut Şu ahkamı kesti...

e senda patladın galba....hertesin ne samandıryaf......

 
At 10/10/2006 12:12 ÖÖ, Anonymous Adsız Şu ahkamı kesti...

yemeklen uğraşıyo o şu sıralar..oraya bak unut...bakta ağzının suyu aksın...:P benim ki aktı valla...

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa