Cumartesi, Ekim 28, 2006

VAY VAY VAY

Bunca zaman mı oldu yahu yazmayalı, okul açılmış ben kendimi daatmışım, çay komisyonuna başkan ve diğer bilumum azalardan olmuşum, son bir çalımla zümre başkanlığını en sonunda satabilmişim, kurslar mı başlamış, iş kadını mı olmuşum yeniden ayol beğğnnn!!!
Hayalim bu diil ablalarım abilerim, gene örtmenlik olsun, kuzular bağımlılık yapar insanda, öyle aniden bırakılmaz, betin bezin solar, kan şekerin düşer de çöküverirsin hafazanallah bi köşeye, deeee, hayali ihracatçı olmak istiyom evet. Naylon faturalar kesiim, olmayan malları satiim, bi nevi Kurtuluş Savaşı Romanya gaz ithalatı durumu, nefis.
Allah çamurlardan saklasın, bu sözü de yapıştıriim şuracığa. Bir Cumartesi gününü yazılı sorusu, yazılıdan önce çalışma sorusu, yazılı öncesi test sorusu hazırlamaya gömmüşken ne yapsam yeridir. Bir de saç spreyi aldım kendime çok memnunum, Wella, Fransız diil, Alman. Denize düşen yılana sarılır hesabı.
Gene gelecek ben, en azından öyle umuyor ben.

1 Yorumcuk:

At 10/29/2006 1:42 ÖÖ, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

aman allahım demek saç spreyi yoksa o acaip dalgalı siyah samur saçlar hep dimdik ayakta mı olacaklar hiç mi yapışmıycekler yoksa hiç hayra alamet olmadı alman malman ..
ve şu yukardaki "kan şekeriniz düşerde çöküverirsiniz" kısmını üstüme alındım sanırım :P

ps:bir de saç spreyi hususunda marka isimleri yazarak görgüsüzlüğün son haddini göstermen gerekirdi..
malum blog gelenekleri böyle :))

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa