Salı, Aralık 12, 2006

MAZİ KALBİMDE BİR YARADIR

Gece tuhaf tuhaf rüyalar gördüm, Rüştü Bey'in karşısında konuşurken kakamı yapıyorum filan, yüzüm utançtan yana yana kalktım, gece 03:42 de bilgisayarı açıp rüya tabirlerine baktım, anlamı, bir hata yapıp millete rezil rüsva olmakmış. Hiyk Yarabbi yaa istemiyorum, bu aralar ağzımdan çıkan söze, davranışlarıma dikkat ediim bari.
Faranjitim ben, dün Ayten Hanım ilaçlarıma baktı, "Antibiyotik, gargara, ateş düşürücü, klasik ilaçları vermişler işte" dedi. "Gelin sizi bi iyicene öpiim ehehe" dedim, "Öp, bende faranjit kronik oldu artık" dedi. Hiç korkmadı, ne cesur kadın :P. Klasik öğretmen hastalığı ya faranjit, sürekli gırtlağımızı zorluyoruz ya. Ben daha önce olmamıştım yada oldum da bana söylemediler kimbilir, yivranç bişi kardeşlerim, boğazınızda akrep varmış gibi bişi bu, kırıklık yok, sümük yok, aksırık tıksırık yok ama konuşamıyosunuz. Neticede dün ve bugün raporluyum, Perşembeye kadar sesimin açılması lazım, nöbet olayı. Her zamanki desibelimden daha az bi ses çıkarırsam utancımdan bi daa nöbet tutamam valla, eheheh.
Lamia duydum dün, hemen aklıma geldi Mazi Kalbimde Bir Yaradır. Benim tam genç kızlık döneminde içim sızlaya sızlaya okuduğum kitaplardan biridir bu da. Sonrasında tırım tırım bu şarkıyı aramıştım, insana Ege'yi, tangoyu, yazı sevdirir bi kitap. Bakınız alınız, okuyunuz, boş konuşmuyorum, çok beğenmezseniz geliniz buraya "atıyosuuaaannn" diye yorum bırakınız.

Mazi kalbimde bir yaradır
Bahtım saçlarından karadır
Beni zaman zaman ağlatan
İşte bu hazin hatıradır...

3 Yorumcuk:

At 12/12/2006 5:27 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

gökçenanım?(bunu söylerken ahmettopal ses tonunu ahmettopal bakışlarını kullandım bilginize)bu romantizm faranjitten mi yoksa?
yahut rüştü beyin karşısında yaptığınız o hazin davranıştanmı rüya bile olsa amire karşı büyük densizlik zannımca..
ve kesinlikle atıyosuuaaan

 
At 12/14/2006 1:06 ÖÖ, Blogger uNut Şu ahkamı kesti...

of be ne rüyaymış ya...uyurken karnına sancımı girmişti ki tamoanda rüyanı sevgili rüştü bey ziyaret etmiş...ama rüya süpermiş...ne rüyalar var allam bana da kısmet et...

geçmiş olsun bu arada...gelecem aşşaya göz ameliyatı hikayeni dinnemeye...

 
At 12/15/2006 2:26 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

ohoo unut sen inene kadar aşaaya aşaada biz die birileri kalmayacak be oyy belalı başım :(

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa