Cumartesi, Aralık 09, 2006

YENİ YIL GELDİ TEY TEY TEY!

Yeni yıl gelir de benim almak istediklerim, yapmak istediklerim olmaz mı ey kardeşlerim! Yeni yılı yaz tatili hariç bütün bayram seyranlardan daha da bi fazla seviyom ben. Bi de çok hastayım, narin ficudumdaki olan her kemik ağrıyo, yılan gibi sürünerek gezmek arzusundayım, neden, çünki, hevet, ayaklarım da ağrıyo, Allah sizi inandırsın, ellerim bile ağrıyo, bi de boynum acıyo, boynum diil boğazım, sabah bismillah boğazımın ağrısıyla-acısıyla kalkıyom. Tek umudum Ptesiye azcık düzelmek, 10 saat dersimin olduğu bi gün hasta hasta öyle uzun gelir ki, o uzunluğu tasavvur bile edemezsiniz.
Önce şuraya gidip, eşinip eşinip yeni süsler almak istiyom ama yine Ptesiyi beklemem lazım, kredi kartımın hesap kesim tarihi Pazar çünkü. Sonra şuraya gidip şundan almak istiyom, benimki 1,50 cm lik ben 1,80 ini istiyom, heybetli olsun. Uurböceği bi kızıyo ki bana bunlar için, gavur adetleriymiş. Dooru hakkaten gavur adetleri bunlar ama bakınız ben napıyom, açıklıyım hemen, ben yeni bi yılın gelişini kutluyom, İsa peygamberin doğumunu diil, yanlış anlaşılmasın kendisine de saygımız var, Hak dinlerden birinin elçisi kendisi ama amacım bu diil. O yüzden Noel babalı objeleri seçmiyom, yeni yılı Noel efendi getirmiyo sonuçta demi, kardan adamlı filan şeyleri seçiyom. Güzellik getiriyo eve o süsler, farklı bi ışık, bi hoşluk vesilesi. Öyle yılbaşı gecesi içip sıçanlardan da diilim ki zaten, ondan kendi kendime masum gözüküyom, ben bile ikna oldum haklıyım.
Sonra bakınız ben şu ayakkabıyı aldım.

Süper deli dümbük bişi demi? Çok az topuklu, benim giyebilceem kıvamda bişi. Deli ayakkabılar bunlar. Şuraya bakarsanız görürsünüz ki daha "ne bu neeee" formatlı ürünleri de mevcut. Oh sefam olsun.
Bu aralar alma modundayım, ne görsem alasım var, mesela şu ayakkabıları da istiyom ben ama numarasını bulamıyorum. Halbuki alsak giysek yazın kırmısı kırmısı ne şahane olur dimi?

Bi de şu paltodan istiyom ama kar yok kış yok ne edeceksem o paltoyu ben. Grisini istiyom ama ben bak söyliyim şimdiden. Bu da Old Navy nin, şurda kremiyle siyaa var.

Sözlerimi size bir dörtlük ithaf ederek bitirmek isterim.

Alışveriş yapmak üzereyim
Kartlarımla düzeleyim
Ortağı olmuşum sitelerin
Kendimi yolasım var

Amanda hadi kalk alalım kız
Çakkıdı çakkıdı taşıyalım kız
Azıcık ayakkabı azıcık palto
Hoppidi hoppidi coşalım kıııızzzzğğğğğğ.......

Teşekkür ederim, beni sizler var ettiniz..

4 Yorumcuk:

At 12/09/2006 11:31 ÖÖ, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

seni bizler değil seni "yedim içtim s....m" konulu postlar böyle yaptı ..okudun okudun okudun vee booom..böyle bişi oldun..neyse saygıyla karşılıyorum sen yazınca güzel olabileyor neticede artııııııııııı o ayakkabılar nedir öyle yauvvv

 
At 12/09/2006 11:49 ÖÖ, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

Kıskanma çalıştım oldum, sen de çalış sen de ol, hala "gökyüzündeki kara bulutların ruhuma verdiği derin sızı bir uçurumdan düşmek hissi gibi saçlarımda çağıldıyor" diye post yazıyosun. Hıh!

 
At 12/09/2006 5:58 ÖS, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

Heryeri ağrıyan Lafazan kardeşimize geçmiş olsun dedim.Az önce.

Hatta onun için çok faideli olabilecek başka temennilerde de bulundum.Mesela alış veriş yapma ihtirasına da bir miktar ağrı hissleri bulaşmasını, hatta bu zararlı istek ve ihtiraslara, henüz keşfedilmemiş muhtelif kemirgen virüslerin doluşmasını pek çok istedim.

Evet bu dilekim gerçekleşirse Stanbul esnafı aç kalır ama yuvadaki uğurun kaçmaması için bu gerekli...

 
At 12/12/2006 8:41 ÖÖ, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

Dileğin tutmadı yavrum Kara, dün eylemimi gerçekleştirdim, ağacımı da süsledim, bi akşam oturmaya gel de gör. Yuvadaki Lafazan kaçmıyo da yuvadaki Uura noluyör aceba?

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa