Cumartesi, Ocak 27, 2007

FİLM GÜNLERİ BAŞLAMIŞTIR.EVET.



Bİ örtmen, okulundan bezmiş bi örtmen, devreyi kapatınca naapar? Kendini evine vurur. "Ay ben şimdi naapsam, bütün çamaşırları yıkasam, evin herbiyercaazını silsem, o pencere kenarlarındaki parmak kadar olmuş toz topaklarını yerinden uğratsam, bi şu yannıma bi bu yannıma yatsam, çılkıncasına film izlesem" düşüncelerine garkolur. Sonra film alcak parasının olmadıını hatırlar. Kargosu gelmiştir, parası yoktur ki gidip alsın. Neymiş demekki önce profilo ziyareti elzem olmuştur. Görmek istedii filmlerin bi listesini çıkarıp, Mecidiyeköy Lisesinde okuyan korsa CD ci çocuun dükanının yolunu tutmak ister, ekrana dalıp başka dünyalara yelken açmak ister, otoparkçı da Mecidiyeköy Lisesinde okuyan çocuktur, ne verimli okul Yarabbi, Arabalar filminin dvd sini de ister ama D&R a gidip de ona 25 YTL toslamak istemez, Hasan Sabbah konusunda kışkırtılmıştır. Bahsi geçen konular hakkındaki liste ekte bulunmaktadır, gereğini saygılarımla arz ederim.

1. Babil, bu bir adammıdır, adamsa nası bişidir, niye bizim burda yetişmez, benim kocam daa yakışıklı evet.
2. Tutku Oyunları, vaktiyle, çapım daha dar iken bu Kate e benzetilmişliğim vardır, inandırıcı diil mi? O sizin kendi densizliğiniz.
3. Kırmızı Başlıklı Kız, böyle filme kurban olurum ki ben, animasyınsa animasyon, yaş sınırı 3-8 ise tam benlik demek ki.
4. Aşk ve Gurur, İnkilizcesini okumakta debelendiğim ve neticede başını okurken sonunu unuttuum kitap. Bakmak lazım.
5. 11 Eylül, komplo teorisyeniyim ben evet, inandırıcı, yapar bunlar herşeyi.
6. Da Vinci Şifresi, bu abinin ne kadar neşriyatı varsa okudum bu filmi de cinema calonunda seyrettim ama kesmedi bi de evde bakmak lazım, bakalım farkı var mı?
7. Göl Evi, bildiin film işte, kafa sifonu gibi, izlersin kafandakiler boşalır gider, bi hafiflik bi mesudiyet hissedersin, o kadar.
8. Münih, Trevanian Şibumisinde bu konuya uzuuun uzuuun temas eder, merak ettirir, noluyo lan dersin, seeretcem ben bu filmi de dersin züper olur.
9. X-Men 3, he süper işte daha noolsun, sen ben gibi olanların hikayesinden bıkmışlar için birebir diil mi, bence tamamdır.

Bi de Volver da güzeldi bak, ona da tekrar bakarım belki de, bu linkleri verdiim site de çok güzel hakkaten, istersen evde de kopyalayabilirsin ekipmanın varsa, daha neeee demiii....
İşte böyle.

6 Yorumcuk:

At 1/27/2007 11:35 ÖÖ, Anonymous Adsız Şu ahkamı kesti...

yorumlarımı yayınla başlıycam moderasyonunaaa beaaaa
ayrıca naaptın hasan sabbah la ilgili olaraktan sadece kışkırtılmanla mı kaldın de bakiim sana ödev veriyorum araştır ve bana anlat ben mevzuat çalışmaya gidiyom bayyyyy

 
At 1/27/2007 1:13 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

Nooldu bozuldun mu, benim yorumlarımı silen zihniyete bu gerektir işte. Nihaho!
Kışkırdım kaldım bi de soona yavrucum şu an sadece yere paralel durumumu bozmama idealine odaklandım. bekliycaksın.

 
At 1/27/2007 8:19 ÖS, Anonymous Adsız Şu ahkamı kesti...

bi de lafazan babel i izlerken beni de çaarsan nolur ha?
ben de görmek istiyom burda üretilmeyen adamı :((
lütfeeen
ben de sana mevuzat annatırım tekrar bayyy

 
At 1/29/2007 11:33 ÖÖ, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

ya ben nie anaonimus olmuşum sonradan allah allah evrim mi geçirdim yokğğğsa

 
At 1/29/2007 12:48 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

yeni bılogıra geçtim ben de ondan şekerim. kendisi "babamı bile tanımam" formatında çalışmaktadır.

 
At 1/29/2007 3:33 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

ben hiç haazzetmedim bu yeni blogırdan en iyisi wordpress doğruyu bulman dileğiylen kardişiiimmm

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa