Çarşamba, Ocak 17, 2007

ORTA YERİNDEN YARILMAK


Ultra sıkılmak neyse ben oyum işte! Civarda gözümün gördüü her şeyden nefret etme moduna girdim ne güzel ki. Zıkkım okulumdan bi tayin alıp gidemiyorum, hafakanlar basıyor bana, 6 yıldır aynı yerde aynı insanlarla çalışmaktan bıktım, hele ki çocuk milletinden, evlerden uzak! Dehşet ve alev saçıyorum, yavrular neye uğradıklarını şaşırdılar, "Hocam niye bu kadar sinirlisiniz?" diyolar daha beter azar işitip oturuyolar, acıklı. Sonra üzülüyom ama parlamış oluyom bi kere işte. Bu arada okul da satılmış tamamen, pek isabetli oldu, bizim kuduzlar güzelim tarihi binayı, gördükleri her yeri kırmak, yıkmak, paralamak, zarar vermek, tükürmek, tekme atmak, parça pinçik etmek suretiyle, yangın yerinden hallice bir duruma getirmişlerdi. Ne sağlam cam, ne çerçeve, ne tuvalet, ben diyim merdiven, siz deyin tavanlar hiç bi yeri sağlam komamışlardı zaten, zaten herkese de kılım, oh canıma değsin satılsın tabi. Adam gibi koruyacak birileri alsın bari binaydı. Ayrıca bana ne, okul üzerime mi zimmetli demi? Benden sonra tufan kardeşcaazlarım.
Telkari kelebek broş aldım kendime, ultra mega ötesi, bayıldım yahu. Nahan da yukarda. Bi de ayakkabı gene, ama insanların bi kısmı, ilkokul çocuu ayakkabısı gibi dedikleri için bi de kendilerine extra kıl kaptım ki bu insanlar dostum oluyo, ne biçim demi?!
Allahım nolur yarın bitsin, öbürgün ve haftasonu da bitsin, sonra öbür hafta da hemen bitsin ama hemen hemen, Cuma olsun karne verelim, hızla kaçalım bi türlü ısınmaz satılık taş binadan, lütfeğğnnn....

4 Yorumcuk:

At 1/18/2007 1:28 ÖÖ, Anonymous Adsız Şu ahkamı kesti...

aaa okul satılmış dedim okuduğumda...iyi olmuş bence de...kim aldı ki? sanat merkezi falan yapsınlar...pek sevindim valla...

dönem sonu gelmiş belli, sinirler laçka...az sabret iki gün kaldı...yaşasın tatil...

broş pek güzelmiş, güle güle kullan...ayakkabına laf edenlerinde koy götüne...:P

 
At 1/23/2007 10:03 ÖS, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

Fekat, pek sinirlenmiş Lafazan,
Broşla alakalı bir kaç şey nazar-ı dikkatimi celp etti.

Kelebeğin anteni olur, bu normal. Ama bu kelebeğin eşek kulağı gibi kulakları da var, bi de kanatları kelebeğin karnından bitmiş.
Yoksa kelebeği sırt üstü mü yatırdın.
Bilmiyorum, sen de ultra mega ötesi bir tuhaflık gözlemlemiyor musun?

Sevgiler..

 
At 1/26/2007 5:23 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

Yok gözlemlemiyom Kara, gayet normal, ama sende bi tuhaflık gözlemliyom hakkaten, kulak diil onnar süs heralde, anlayış kıtlığı sezinliyom sende ki bu da evlilik arefesinde olan bi insan için hiç makbul bi özellik diildir.
Meti sen bi terbiyesizsin kardeşim, blogumun sınırları içerisinde küfüre müsaade etmem, hadi "salak aptal" tamam da o dediin hakkaten ayıp bişi. Ben bi örtmenim böyle şeylere müsaade edemem, kendi blogunda küfret hayret bişi. Bi de bana da senin işinden bul yada kavga çıkarırım.

 
At 1/31/2007 12:48 ÖÖ, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

??? kim küfretti ki?

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa