Perşembe, Haziran 15, 2006

FİLM OLAYI


Siz Chicago filmini seyrettiniz mi? Aaa hayır mı? Ne yivreeennçç!!! Ben izledim DVD sini bilem aldım, durup durup izliyom. Eski bi film bu, D&R da indirime giren DVD lerden olduu için, bilinçsiz bi seçim yapmıştım ama süper olmuş. Böcekefendi sevmedi, müzikal ya, öyle uzun konuşmalı şarkılı türkülü şeyleri felan sevmez, atlayalım zıplayalım dağları devirelim hesabı filmlerden bi de bööle sonunu tahmin edip "aha da katil uşak" diyebilceemiz filmlerden hoşlanır. En sevdiim filmlerden olan, yakışıklılar şahı Brad Pitt'in (baba oldu gitti herif off) Fight Club ın ilk 15 dakkasını seyrettikten sonra, "annadım ben bu herif çift kişilikli" deyip beni sinir etmişti, üzerinize afiyet ben filmin sonuna kadar herife teşhis koyamamıştım da, sinirim ondandır.Bu film iki hafif kadının hikayesini anlatır, 1920 lerde Chicago'da geçer, müzikaldir, daha da önemlisi Catherine Zeta Jones vardır içinde ki, yeryüzünde yaşayan, kadına en çok benzeyen ve bu ırkın da en güzel temsilcisidir kendisi. Hoşuma gider benim bu hatuna bakıp "aynı cinsiz biz bunlan" demesi. Kamera arkasını seyretmek daha da hoşuma gider. Valla bak, gidin alın göreceksiniz, hakkaten güzel film. "Cellophane Man" şarkısını söyleyen garibim adama da çok üzülürüm bi de.



Nahan da bi de bunun DVD sini aldım ben, Çarşamba günü okul kaçağı yapıp, Profiloya gezmeye gittiğimde, bi de Wilbur Smith'in Nehir Tanrısı kitabını aldım, hoşlanıyorum adamın kitaplarından, maceranın dibine vuran soylu ve üstün İngiliz ırkı yazarı. Ben gittim filmine, yanlış anlaşılmasın. Salondaki yaş ortalaması 12 idi bi de ben 30. Acıklı ama naparsın, fantastik filmleri de ben seviyom. Yüzüklerin Efendisi, Harry Potter, Narnia şu bu. Acıklı filmleri sevmiyom yannız, Babam ve Oğlum, Benim Adım Sam kibin filmler beni aşar mesela hiç de gitmem de görmem de. Bi de acık hayalkırıklıına uuradım Da Vinci Şifresinde ben, kitabında daha çok heyecanlandıydım valla.Eğer böceğiniz özel sektörde çalışıyosa (yeni üst düzey yönetici sevgili bulmuş arkideşlerimize abla tavsiyesidir,ehühühü) evde bi DVD keyfi yapmak lüks olabilir yalnız, şimdi bekliyom ki böcekefendi eve bi gün de erken gelsin ve geldiğinde yorgunluktan gözlerinin altı morarmamış olsun ki biz de çekirdek ve kolayla film keyfi yapabilelim. Umut dünyası işte....Ameli'ler, Terminal'ler sizleri de ne zorluk ve beklemelerle seyredebilmiştik, unutmuş da diilim.Bi de bişi daha söylemek istiyom burdan, ben kavgacı diilim yani, hatta alabildiğimce alttan almaya bile çalışıyom genelde, ayrıca ben biriyle bi problem yaşadığımda onlar da benimle yaşamış oluyolar, hatırlatırım, tek yaşayıp da oturan ben diilim. Sadece benim "doğru" yargılarıma uymayan şeyleri kabullenemiyom kolaycana veya görmezlikten gelemiyom hemen, o yüzden az gamsız birinin yapabileceği gibi üstüne bi çizgi çekip atamıyom. Canım sıkıldı benim bugün bu konuya da ondan söölüyom bööle yani. Öf bokum!

1 Yorumcuk:

At 6/28/2006 10:27 ÖÖ, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

narnia'ya bayıldıydım bende... hoş ben bütün filmlere bayılırım ya..kitaplarını aldım sonra, bütün serisini ama ilk kitap hariç...bulamadım onu... bak yarın çıkayım da arayayım... yaz kitabı yaptım, ohh eğlencelik... izlediğimiz narnia 2.kitabın uyarlamasıymış... yaa ya....

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa