Perşembe, Temmuz 06, 2006

KÜLTÜREL GEZİYE BİR BAKIŞ



Tamam kültür-gezi prooramı yapımcıları gibi Madagaskar'a, Honolulu'ya gitmemiş olabiliriz ama bizim gittiğimiz yerler de Bir Honolululunun bakış açısıyla, bize Honolulu'nun gözüktüğü gibi gözükebilir, pek mi karışık oldu, hemen açiim, Nişantaşı'na gittik, okula.
Kaşlarımız da şahanedir, ikisini birleştirince, bi yağmur ormanı oluşur.
Ezik büzük Pass insanıyla msn ederken, dedik ki "ilaçlarımız bitti, gidek alak, ama bu eylemi tek başımıza gerçekleştirmeyek güçlerimizi birleştirek" Düşüncemiz kendimize pek makul geldi ki hemen harekete geçtik.
Kendisi okula vardığında beni aradı ki ben o esnada daha Mecidiyeköy'de, otobüs içinde etrafı seyir ediyordum ama bakınız zeki ve arkideşini kırmak istemeyen bi insan olarak ne dedim; "Osmanbeydeyim 10 dakka sonra okulda olcam". Sonra da dedim ki kendi kendime; "Nasılsa bu okula gitti, ben bütün Rumeli'yi yürüyüp saalık ocaana kadar geri yürüyüp, ilaçları almak için bi daa geri yüriiceeme o sevki alsın gelsin, ben saalık ocaanın oralarda oyalaniim." Hemmen arayıp fikrimi beyan ettim, yalnız bu fiil öyle kolay çekilmiyo, kendisi teline cevap vermemekle ünlüdür, ara ikiyüzbin kere çaldır, açmasın, bi daa ara, bekle ki arasın şeklinde gerçekleşir. Allahtan kalbi temiz, mümtaz bi insan ki kabul etti, bilmem iyi mi oldu, bu bekleme işi bana 22,90 lık aşağıdaki küpelere maloldu. Resimdeki dolma parmaklar bana, az daha kuruları Pass a aittir.

Sonra bütün bu dediğim işleri gerçekleştirdik, ben gerçekleştirdim yani, çünkü kendisi saalık karnesine ilaç yazdırcak bi insan olarak sağlık karnesini kaybetti, olsun boşa gitmedi, bana sevk getirdi, ilacımın yazılması esnasında bana refakat etti, ilacımı almak üzere eczaneye geri geldi, ilacımı beklerken Mado'ya oturdu, dondurma yedi, çılgıncasına eğlendi yani. Onun yeni çıkarılmış ama onaylanmamış, o yüzden bi işe yaramayacak sağlık karnesiylen, benim pek kullanılmış sağlık karnemi görüyonuz demi?

Şu aşağıdaki benim dondurmayı yidikten sonraki, pembe koltuktaki kurum kurum kurulmuş halim, oh ne rahatım, sonrakinde telekomünik kişiliğim öne çıkmış, kocamnan konuşuyom, ona sonradan tutmayacağım dondurma getirme sözü veriyorum, en alttaki de bütün bu eylemin ana sebebi olan kıymetli mide-baarsak ilaçlarım.
Yeni gezilerde buluşmak üzere sevgili kültür dostları!!








Hamiş: Gezinin yalan yalan bir başka bakış açısıyla yazılmış hikayesini, çok da önemli olmayan dip notlarını görmek isterseniz başvuracağınız kişi Yasemin insanıdır efendim.

3 Yorumcuk:

At 7/06/2006 5:18 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

vaay vay vay vay benim lafazan arkadaşım sana
ne talihsiz bir hamiş bu böyle
insanları yanlış yönlendirmek çok yanlış ama sen bunu bilmemekte ve gelecek haftaki alacaamız sevki unutmuş bulunarak talihsiz ifadeler kullanmaktasıııınnn

 
At 7/06/2006 5:27 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

gerçekten de büyük hatamı şimdi farkettim ama sen öyle kalbi temiz öyle mümtaz bir insansın ki bu hatanın bir anlık dikkatsizlik sonucu vucuda gelmiş olduğunu bi anda anlayabilirsin.

 
At 7/07/2006 12:25 ÖS, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

bana da geçmiş olsun demek düşer...:)

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa