Pazartesi, Haziran 26, 2006

DİABLO 2

Evet çok kızgınım, hazır tatil gelmiş, kendimi oyuna neyime vuracağım zaman bu zamandır, tamatak 20 YTL verip de aldığım şu yandaki nadide oyun bilgisayarımda çalışmıyor. Patchlendi matclendi, belki problem XP dendir diye sanal PC de varolan Win98'e kuruldu, tırnaklar yendi yutuldu, hevesle yaratık öldürme işine girişilecekken kursakta kalma durumu vuku buldu. Oynayamıyorum çok asabiyim.
Derhal bana bi çare buluna, şu oyunun verdiği "Unable to load function FT_Thunk (Kernel32. DLL)" hatasının sebebi ve çözümü buluna, yoksa çevreye vereceğim zararlardan sorumluluk kabul etmem.
Teeha üni bitip evde pineklediğim yıllarda, yani takriben 1999-2000 yıllarında, Impressions Games'in Master of Olympus: Zeus oyununu oynardım, helbet ki medeniyet kurmakla alakalı bişii. Yıllar geçti evlendim, bilk aldık, daha doorusu bilk aldık, evlendim, başka oyunlardan sıkıldığım için gene emektar Zeusumu getirdim, Yunan tanrıların tapınak yapma işine hız verdim, arada bikaç Sims ve eklenti paketleri, Partners diye salak bi oyun, 0 fizik bilgimle neyime güvenip aldığımı bilemediğim Worms diye solucan oyunu, snoodlar mnoodlar beni bugüne getirdi ama gün bugündür kardeşim ben de Diablo oynamak ittiyorum. Uğur'un Doom oyunu vardır, evlerden uzak, daha oynamadan altınıza sıçarsınız, sesler müzik felan "hıhıhıhı" ettirir insana, adamları parça pinçik edene kadar vurursunuz filan illet bişi yani sözün kısası, öyle dehşetengiz bişi de diil bu oyun bak, normal kızlar da oynayabilir.
Bi el atın güzel kardeşlerim, Yasemin kardeşlerine sor belki bilirler, Unut sana bizim bilg bölümünü araştırma görevi veriyorum. Bi de oynadığınız güzel oyun varsa ismini verin de şu olana kadar onlarla idare ediim bari.

1 Yorumcuk:

At 9/27/2007 5:47 ÖS, Anonymous Adsız Şu ahkamı kesti...

bendede aynı roblem var ya bi türlü açılmıyor.Çözüm bulduysan lütfen söle abi bi türlü açılmıo hata verio(aynı hata)

inalcan@gmail.com adresine mail atarsan çok memnun olurum plzzz

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa