Çarşamba, Temmuz 05, 2006

İŞTE O RUJ !



Pek kıymettar, pek nadide toplam 5 okuyucuma söz verdiğim gibi gırmısı rujlu resmimi yayınlamaya karar verdim. Az önce süründüm, çekindim, bu işi yapan ruju bilem gösterdim, kendisinin markası Avon olup, Sevgililer Günü için özel üretilmiş kalp şeklinde bir rujdur. Ablam Avoncu olduğundan, her bir kozmetik malzememizi Avondan almamız pek de şaşırtıcı bir hadise de diildir.
Ayaklarımı da çekmiştim, ama ojesiz olduundan pek de güzel çıkmamış, hemi de komik ya benim ayaklarım biraz, ondan, dobalak dobalak. Uur altında bi yastık tabakası var kedilerinkiler gibi, yolda yürürken hayatta bişey batmaz diyo ama hatırlatmak gerek ki kendi ayakları da ömrümde gördüğüm en komik ayaklardan biri.
Ayak fetişisti olduumu söylemiş miydim? Herkesin ayaklarını tek tek incelerim, çaktırmamaya çalışarak, o yüzden yazlar benim için kabus gibi geçer, her yanda terlikler sandaletler, kahrolsun ki erkekler de son yıllarda parmak arası terlik giymeye başladı (evet, gocam da giyiyo, ne var), böyle kıllı kıllı, kımıl kımıl, iğrenç ayaklarını piyasaya çıkarıyolar falan, kabus gibi bayılıp yere düşesim geliyo. Yere düşmek şart diil de bayılasım kesin geliyo.
Bi de hep "çıkarıyo" yerine "çıakrıyo" yazıyom ben, yani böyle kelimelerde "a" ile "k" nın filan, yan yana olan harflerin yerleri karışıyo, ondan bi kere daha yazdıklarımı okuyup düzeltmek zorunda kalıyom, düşün yani blog yazcam diye çektiim şu eziyeti.
Öteki blogdaki "hanım kız, ciddi ve sorumluluk sahibi ev hanımı, pek saygıdeğer bağyan" havasından burada kurtulabilmiş olduuma pek memnunum ama bak söyliyim.
Evet hoççakalın hayran kitlem şindilik, sona gene yazcam ben.

11 Yorumcuk:

At 7/05/2006 11:37 ÖÖ, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

erkeklerde parmakarası seven bi insan diilim...çok feminen geliyo bana...
bu blog sayesinde özüne döndün, aramıza hoş geldin...he he...

 
At 7/05/2006 11:38 ÖÖ, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

bi de köfte dudak.... :P

 
At 7/05/2006 11:40 ÖÖ, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

kızım senin dudakların öyle miydi be
rujsuz daha güzel korktum bi an
kesinlikle o site seni yansıtmıyo zati okuyup okuyup şaşırıyoduk ulan bizimle biri dalga mı geçiyo diye
karaaaa die baarmak istiyorum komentimin sonunda müsaadenle

 
At 7/05/2006 11:40 ÖÖ, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

bide beş okuyucu kim beeee
linklerin altı tane

 
At 7/05/2006 11:43 ÖÖ, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

birini adam yerine koymuyo ama kimi? üzerime alınmak istemiyorum... zati son zamanlarda öbür siteyi boşlar oldu...dekorasyon falan meşguliyet alanı değişti. ha iyi mi oldu, bilmem, uğur'a sormak lazım onu...aç bırakıyodur kocasını valla... :P

 
At 7/05/2006 12:08 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

şindi linklerimize bakalım, YZE, UBY, SB, MY devamlı okuyucularım, etti mi 4, HT okuma yazma bilmiyo zaten onu geç, NT okumuyo, biliyom. Elimizde 4 kişi var yani, bi de bizküvütü koydum, biliyom dayanamıyo okuyo çünkü eheheh. Bi iki de arada bir gelip gidenleri hesaplasak zorla da olsa 10 a bilem çıakrım yani. Öyle global öyle popüler bi kişiliğim ben, evet.
oy dudaklarım köfte dudaklarım.
nası aç be onun bi öğünde yediğiyle orta boy bi afrika ülkesi doyar.

 
At 7/05/2006 6:17 ÖS, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

Köfte dudaklı arkadaşımız Lafazan, anladım ki söylemeden geçmek mümkün olmayacak, içime yer etti, söylüyorum,
Ben son kurul toplantısında geçen o hararetli konunun ardından, doğrulup sadece "Ne?" şeklinde bir karşılık vermedim. Ben sandığından daha çok şey biliyordum o konu hakkında.

Şey, bu arada, lütfen yanlış anlamayınız, sırf öğrenme isteği,
Ruj pozu verirken gazın mı vardı? Resimden öyle bir izlenim aldım da :)

 
At 7/05/2006 7:38 ÖS, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

Anam çok mu üzüldün sen, kıyamam, tamam demedin öyle, herşeyi biliyodun sen, gözlerin velfecri okuyodu, ben espri olsun diye ööle söölemiştim, valla bak. Bildiklerini de arkadaşlarınla paylaş derim ben sana, bilgi paylaşıldıkça çoğalır ehehe.
Köfte dudaklarımı da kıskanma, ama hakkat ki benim dudaklarım bunca kalın diil aslında, hatta nerdeyse ince bile denebilir, böyle bi angelina jolie havasında çıkmış niyeyse. Yok gazım mazım, öyle durduk yere gaza gelmem ben evet.

 
At 7/05/2006 9:03 ÖS, Blogger Mathy Şu ahkamı kesti...

bilmediğim ne olaylar dönüyoo beah!!! angelina halt yisin...

 
At 7/06/2006 2:20 ÖÖ, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

yaa cidden bi kurul kaçırdım ne işler çevirmiş millet bea helal sizee
21 ağust da orda olmassam ne oliiim he he kara ne oliiim ben?

 
At 7/06/2006 1:09 ÖS, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

Olduğun gibi kal diyeceğim ya pek sevgili Passive, bedduanın bu derece büyüğü bir insan evladına biliyorum ki yapılmaz. Ben de yapmayacağım ve şöyle diyeceğim,
Mmm şöyle:
ee şey, hııı hey! evet hey!
Sen Passive! kendine gel sen kendine kendine gel,
Hop! Kendine koş sen kendine kendine koş,
Aman Allah! kendinden kaç sen kendinden kendinden kaç,
Huh! Kendi….. falan filan….

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa