Salı, Temmuz 04, 2006

BİTLİ PİYADE

Şinci ben askere gitmedim, yahudi olmadığıma göre de gidecek gibi de gözükmüyorum. Belki dünya savaşı neyim çıkar da olan erkek nüfusu kırılır da iş bize kalırsa öyle olur bilemem. İstemem mi peki? İsterim valla. Hoşuma gidiyo ordu mensubu olmak ve olanlar. Eskişehir'de okudum ya ben, orda vardı bi ton ama havalı abilerdi onlar, pilottular, gözlük mont filan.
Bitli piyade lafı nerden geliyo bilmiyom, bugün Yasemin insanıyla konuşurken bi anda aklıma geldi, kendisi bunu çağrıştırmış da olabilir bana tebi, ehihihi, ama şööle düşünüyom, erkek kısmısı zaten pis yaratılmış insanlardır, yıkanmazlar, kokarlar, ekstradan kılları vardır ki iğrenç şeylerdir onlar, bi de bunlardan bi taburu düşününce insan vehametin boyutunu hayal bile edemiyo. Neyse düşünelim artık bi şekilde, bunlar şimdi zati pisler ya, bi de dağ tepe eğitime felan çıkıyolar, atla zıpla sürün. İyice terliyolar. Ruhları yıkanmaya elverişli olmadığından yıkanmıyolar da, sonra biri bitleniyo beklenen bir sonuç olarak, sonra aynı yerde yatışıp durduklarından ötekilere de bulaşıyo. Adları da zati piyade, oluyolar bitli piyade.
Bitli pilot, bitli yarbay flan olmaz ama onlar büyük insanlar, o vakte kadar yıkanmayı ööretiyolar bunlara askerde döve döve.
Başka nolabilir ki? Bi de bit resmi koyiyim yazıma tamam olsun.
Bi de "Su akar deli bakar" var, Kara insanına yaz demiştim, çok komik yazıyo diye, ondan da istek yapınca bi kendini bişi zannetti, nimet oldum sandı filan yazmadı, Kara'ya mı kaldık kendimiz yazarız.

7 Yorumcuk:

At 7/04/2006 1:29 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

he yaa bu kara beni de gıcık etti biz de yapabiliyoruz geyik meyik atasözü deyim hepsinin anasını da ağlatırız bu ne yav insnaaar hemen bi bi şey olma yolunda bea
ah kara ben seni seneye zümre başkanı yapmassamm

 
At 7/04/2006 3:06 ÖS, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

OOyyy oyy!!
Çok sevgili, ve pek kıl olmaya elverişli meslektaşlarım,
Böyle demeyiniz; önce üzülür sonra bir şeye benzemem.
Ben bahis mevzu sözle ilgili bir sürü araştırma yapmaktayım. Cevabı pek yakında gelecek. Size yanlış veya eksik bilgi vermemek gayretim. Samimiyetime inanın. Bunu yapın..

NOT: hebele, hübele, hübp..

 
At 7/04/2006 8:22 ÖS, Blogger Kara Şu ahkamı kesti...

Hem “bitli piyade” sözü dediğin şekilde doğmadı. Bu söz “butlu piyade” sözünün bir varyantıdır. Vaktiyle kilolu olan piyadelere kilolu demezlermiş de butlarının büyüklüğü hasebiyle “butlu” derlermiş. Zaman zuhur geçmiş, butlu piyade bitli piyade şeklinde zikredilir olmuş. Budur.

Ayrıca askerlerin olduğu muhitlerde bit bulunmazmış. Hala da bulunmuyor. Bitlerin bir numaralı düşmanları olan tahta kurusu ve hamam böceği bitleri tüketir. Bu bilimsel bir hakikattir. Bilginize…

 
At 7/04/2006 8:28 ÖS, Blogger KUGUU Şu ahkamı kesti...

Vallahi Lafazan birkac gundur taniyorum seni ama ekledim lapimetapima. Harbidobrakanlicanlivede pek yakinda anlisin bence blogdunyasinda.
Memnun oldum tanistigima.
Kuguboynu

 
At 7/04/2006 10:59 ÖS, Blogger passive Şu ahkamı kesti...

karaa ollm ne uydurukçusun sen beaa..

 
At 7/05/2006 9:08 ÖÖ, Blogger Lafazan Şu ahkamı kesti...

kuguboynu hoşgeldin, bak ben normal iyi bi insanım ama arkideşlerim için garanti veremem, bi gün bi yerde ısırabiliriler sööliyim ehüheh
anam Karam gelmiş, nerelerdesin Bay Alandeğişikliği! Gittin mi gasdamonuya. Gelir gelmez de efendi duriim saçma sütlaç şeyler söylemiyim dememiş hemencik uydurmuşun gene. buralarda takılcaana yazsana buloguna okuyup gülelim iki gözüm.

 
At 12/10/2007 9:08 ÖS, Anonymous Adsız Şu ahkamı kesti...

yaa işin aslı şöyle:

eskiden askeriyede yatak azmış bi yatakta 2-3 asker yatarmış...bunların bi tanesine bit bulaşınca bütün herkese yayılırmış..hatta bu askerler boş vakitlerinde bitlerini yarıştırırlarmış... [:D]

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa